Gå til innhold

i dag har jeg et foster i magen:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 10+0 i dag og kan endelig si at jeg har et foster i magen min:)

Nå håper jeg bare det vil klamre seg fast i 7 mnd til før vi får hilse på hverandre:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei igjen Maddemor :)

WOW så deilig å vite!!! Men dumt spørsmål: Hva trodde du at du hadde i magen før da?

Ser du har skrevet på skravletråden og skal ned å lese :)

Skrevet

Gratulerer!!!!!!! Det er morsomt med foster, de er mer ekte mennesker da, det er så gøy og vite!!

Jeg er også i strålende humør idag, for jeg er nemlig 12uker på vei!!! Jippi!

Skrevet

Før var det embryo og i dag er det foster. ganske stor sorskjell det for nå er det mer levedyktig enn noen gang. Alle vitale organer skal være utviklet:)

Skrevet

Eg e også kjempe glad før at det e et lite foster inni magen min før det betyr at det e en baby der og ikkje berre et embryo. eg e 10 + 2 idag.

gratulerer til alle oss som har et foster i magen.

kos og klem fra nedsnydde NORD-NORGE

Skrevet

Simsala: Gratulerer så mye:) ÅH, gleder meg til å løpe etter til 2. tri jeg også! Men må smøre meg med tålmodighet i 2 uker til da!

Skrevet

i like måte NR1:)

Skrevet

aha, da er jeg med!!!

Trodde at enbryo og forster var det samme, og at det ble regnet som baby etter 12 uker....jaja mye å lære seg gitt :)

Gratulerer igjen til Madde! Og til Simsala og nr1!

Skrevet

Gratulerer!

Jeg trodde jeg skulle bli 10+0 i morgen, men etter sist UL er jeg "bare" 9+2 i dag... Ja,ja, er uansett optimistisk på at det skal gå bra nå, i kveld skal svigerforeldre og "tanter" få nyheten, i morgen får mine foreldre og søsken vite det:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...