Gå til innhold

Fredagsveiere (med startdag 03.11.2006)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da lager jeg en link for de som vil være med.

I dag er startdagen og vi melder inn hver fredag.

Kan si litt om hvorfor jeg vil ned i vekt, jeg vil ned i vekt pga jeg har enda 10 kg igjen fra svangerskapet som henger som støpt (spes på magen) la på meg 33 kg når jeg gikk gravid og var oppi svimlendes 98 kg.

Så målet mitt er og komme seg ned i 65 kg igjen, der trivdes jeg godt og være :-)

Den største motivasjonen min må være og kunne ha på seg favoritt buksa igjen uten at magen henger over bukselinja :-P

Jeg har tenkt og gå ned i vekt med og legge om kostholdet og trene, akkurat nå går treninga ut på og bruke Lateral Tight Trainer.

Høyde: 170 cm

Vekt: 75 kg

Mål: 65 kg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe... tja, kan vel alltids slenge meg med. Så får vi se hvordan det går med motivasjonen.... :-)

Høyde : 163 cm

Vekt: 66 kg

Mål: 58-60kg

Skrevet

Så var det meg da..

Jeg har lagt på meg for hvert svangerskap jeg har vært gjennom, men nå er det jammen nok!!

Målet er å komme ned i 70 kg, da er jeg der jeg trives... men det er looong way to go. Vekta mi er nå på 82 kg:(

Har tenkt å prøve sykehusdietten, som et spark i ræva, så endre kostholdet mitt. Trene på sykkel minst en gang i uka, ellers lange gåturer med barnevogn.

Ja ja jenter, er bare å henge med! Jo flere vi er, jo bedre kklarer vi å holde motivasjonen oppe!!

Skrevet

Gikk opp 20kg mens jeg bar på ina i magen. etter fødsel gikk jeg ned 10kg, men etter at julesjokoladen kom i butikken har jeg spist to pakker julpølese om dagen..!!! å selvfølgeli gått opp 6kg igjen. så nå vil jeg tilbake til der jeg var :)

Høyde: 162 cm

Vekt: 76 kg

Mål: 60 kg

Skrevet

Ser ut som de fleste av oss sliter med de siste svangerskapskiloene.

Men dette burde vi klare med støtte fra hverandre og det at man melder inn en fast dag gjør jo at motivasjonen kommer litt ekstra for jeg synes hvertfall det blir veldig kjipt om jeg er den eneste som ikke har gått ned ei uke eller gått opp for den del, så i dag har jeg vært flink frem til nå hvertfall og spist 2 sunne måltider istdenfor og finne frem chips posen eller noe annet usunt når jeg har følt meg sulten.

Har en liten salat oppskrift som er kjempe god jeg vil dele med dere om dere vil ha et godt mellom måltid eller en sunn middag.

En boks bog skinke (tror det er hva det heter)

Hvitost i terninger (valgfritt så klart, om du liker fetaost kan du jo bruke det også)

Paprika

Agurk

Mais

makaroni

(om du liker annanas o.l så er det bare og ha det oppi også)

Bland alt sammen og server, det er kjempe godt og man kan spise seg god og mett på det.

Smaker også veldig godt med dressing (thousand island dressing pleier jeg bruke, max 3% fett eller noe) men smaker like godt uten dressing også, så det blir middagen her i dag (spiste det i går kveld og fikk veldig lyst på det i dag også, og det beste av alt var at faktisk sambo også likte den :-)

Lykke til alle sammen.

Skrevet

Okei , I'm in :)

Veier meg litt senere da,orker ikke no . fordi ... Røøøødme.... jeg sitter og spiser lakris .... ehm..

Skrevet

hehe, nuh må lakrisen bort :P

Skrevet

Jeg henger meg med på denne... ikke fordi jeg har så mange kilo for mye, men jeg trenger dere for å klare å holde med unna alt snop.... er så utrolig glad i sjokolade å annet godt.... men dersom dere greier det skal jaggu jeg få det til også...

Høyde:1,69

Vekt: 64,7

Har som mål å komme meg ned på 60kg, og selvfølgelig holde meg der.

Har tatt av de 15 kiloene jeg la på med under svangerskapet, men vil gjerne ta av 5 til om jeg greier det..

Skrevet

Slenger meg med her:-)

La også på meg 33 kg, og det er ennå 12 igjen hvis jeg skal tilbake til før-svangerskaps-vekt. Har ikke helt bestemt meg for om jeg skal det, det tar jeg som det kommer.

Siden jeg fullammer, kan jeg ikke slanke meg i den forstand, bare tenke over hva jeg spiser + trene.

Bruker tredemølle og styrkeapparater på treningssenter, men det er ikke så ofte jeg kommer meg avgårde siden lillenuss skal ha mat så himla ofte:-)

Høyde: 175

Vekt: 67,1

Lykke til alle sammen:-)

Skrevet

Nå begynner vi jo bli en del :-)

Jeg skal også ned i vekt på den måten med og legge om kostholdet og ved hjelp av trening, gjorde det sist jeg trente og gikk ned 7 kg og selv om jeg har jah spist både pizza, burger o.l så har vekta stått stille og ikke gått opp (med unntak av da jeg var hjemme hos mamma :P ) så jeg har stor tro på trening og spise sundt.

Jeg trener kun på Lateral Tight Trainer da men synes den virker utrolig bra :-)

Om noen har tips til gode middager og slikt kan dere ikke legge dem inn her også da?

Jeg har super dårlig fantasi når det gjelder middager som skal være litt sunne så da blir det som oftest 2 middager som går om og om igjen :-P

Skrevet

Jeg vil gjerne være med, selv om jeg ikke var med fra startdagen.

Er så frustrert og lei nå...klarte gå ned til 62 kg og har nå klart å gå OPP til 66kg og målet er 58 kg.

Så med oppstart i dag:

168 cm høy og 66 kg

Nå skal det skjerpes - skal nå målet mitt til 60 forhåpentligvis før jul....og 58 kg innen 35 års dagen min i februar.

Skrevet

Må bare henge seg på :-D

Ligger en ny tråd her nede som heter fredags veiing, legg deg inn der da så følger vi med der hver fredag :-D

Skrevet

vill gjerne henge meg på:)

veide 55 da jeg ble gravid, veide 78 på siste kontroll.

kom ned til 67 da jeg hadde født, spiste masse burgere å snop å gikk opp til 69:p sluttet med snop å kom meg ned til 67 igjen.

veide meg forrie fredag å da var jeg 67, veide meg i dag å var i dag 65:D er på rikti vei, men kjekt å ha noen fler å dele det med:)

men hvordan gjør dere dette? skriver dere inn hær hver gang dere har veid dere på fredagene?

Skrevet

Henger meg på jeg og!!

Før jeg ble gravid veide jeg rundt 58-60 kg. Gikk opp 30 kg i første svangerskap, og 20 i det andre. Så jeg hadde nøyaktig samme fødselsvekt på begge barna...!! Etter første graviditet gjorde jeg ingenting for å gå ned i vekt. Men nå derimot, jeg skal ned en del kg... Nå er det 7 mnd siden jeg fødte, og har kommet meg ned til rundt 72 kg.

Har som mål og veie ca 65 kg. er 170 høy. Vil på ingen måte ned til der jeg var!! De ekstra kg som jeg har har lagt seg rundt magen... og det er de jeg vil ha bort!! Gjerne litt fra puppene og- hihi

Skrevet

Bare og slenge seg på :-)

Vi melder inn hver fredag hvor mye startvekta var og hvor mye vi går ned uke for uke, og har dere tips og dele med andre så legg gjerne det inn også :-)

Gutte mamma du har sånn ca samme mål som meg :-)

jeg er 3 kg tyngre en deg da men skal også ned i 65 der jeg var før jeg ble gravid og er samme høyde som deg :-)

Kansje jeg får litt ekstra inspirasjon når jeg har noen andre på "laget" som skal ned til det samme som meg med nesten samme utgangs punkt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...