Gå til innhold

Noen som vet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ble i følge UL gravid 15.08 og hadde første dag i siste mens 10.08... Får ikke dette til å stemme? Gravid mens jeg hadde mensen uten sex, he he?

Noen som kan hjelpe?

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe...såklart stemmer ikke det...men sånne ting har nok noe med at legen kan surre....se feil eller at fosteret vokser fort eller sakte.. UL termin kommer jo helt ann på str av nurket....hvis du sa du var 5 mnd på vei og legen sa 3mnd...så kan man jo ikke alltid høre på pasienten..hehe...men alt er sikkert helt riktig...når er termin???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ul. blir fosteret målt for å finne termindato. Foster vokser i rykk og napp og er kanskje noe større enn det gjennomsnittet de opererer med på ul. I tillegg har man en margin på +/- 14 dager. Dersom du vet når du er blitt gravid, har nok du mest rett. Ul. gir bare en pekepinn på når du kan vente å føde.

 

Har selv, ved tidligere sv.sk. vært uenig i ul. term. Den som jeg selv har kommet fram til har vært nærmest den dagen jeg har født.

 

Lykke til iallefall :-)

 

Venter nr. 4 i juni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode svar "maria har tvillinger..." og "klompen" :)

Termin blir vel i slutten av mai. Skal regne det ut, fikk bare vite hvor langt jeg var på vei ikke termin.

 

Lykke til med tvillingene og nr 4!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...