Pasto Skrevet 3. november 2006 #1 Skrevet 3. november 2006 Jeg gikk opp mange kilo i svangeskapet, pga ingen mosjon (veldi lei bekkenløsning...) og veldi god mat....Jeg var jo veldi overvektig fra før, men jeg var ved godt mot og "visste" jeg skulle klare å stramme opp og slanke bort litt etter fødsel. DET HAR JEG IKKE KLART, ennå. Minstegutt er nå 1 år!! Så var jeg på besøk til mormora mi her om dagen. Ho bor langt unna, så det var nok før jeg ble gravid jeg så ho sist. Ho slo henda sammen og sa "Å du så frodig du er!" Jeg ble så glad, for ho sa det i glede og sa ikke å så feit du er eller du er alt for svær...(Jeg veit jo godt at jeg er det, så det trenger ingen egentlig fortelle meg.....tenker jo på det veldi mye!) Poenget er. Ved å si det som hun sa, på en sånn glad og positiv måte, gjore hun meg glad, OG INSPIRERTE MEG. Etter den dagen har jeg spist littegrann sunnere, og ikke minst TRENT hver dag!!! Og når jeg blir deppa av å se meg i speilet, tenker jeg på det, at de som er glad i meg ser på meg som stor og frodig, ikke ekkel!! Så klarer jeg det selv også! Når vi får negative kommentarer, blir vi trist, og orker IKKE ta fatt på problemene, men sånn som mormor gjore, DET var fint!!! Ville bare dele det, med dere! Og håper jeg klarer å bli 99 kilo en dag (under hundre!!) ...smått om senn kan jeg jo kanskje klare det??
Myth Skrevet 3. november 2006 #2 Skrevet 3. november 2006 Er så flott å høre at noen kan si det på en positiv måte og at det motiverer deg er jo bare flott! Gikk selv ned 25 kilo fra mars til august i år- tok ferie og la på meg 4 kilo og nå er jeg gravid. Jeg blåser i om jeg blir stor igjen. Jeg VET det er mulig å ta av! Sure kommentarer fra andre biter jeg i meg - løfter hodet høyt og går videre! Jeg er sikker på at du klarer det! STOR MOTIVASJONSKLEM FRA MEG!
Pasto Skrevet 3. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2006 TUSEN TAKK!! Jeg gikk ogso ned 27 og opp tre før jeg ble gravid!!! Må ned de 27 for å nå målet da!!! LYKKE TIL i svangerskapete du åsså!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå