Gå til innhold

Når kan man se om det er tvillinger?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvor tidlig man kan se om det er tvillinger eller ei. Jeg er gravid i 12 uke. Og har på følelsen at det er tvillinger. Jeg vet ikke helt hvorfor jeg har denne følelsen. Forrige gang (har ei lita jente på snart 4) hadde jeg ikke en følelsen i det hele tatt. Og denne gangen har jeg allerede nå fått veldig utstående og synlig mage. Syntes allerede fra 9 uke, uten at jeg har lagt på meg ett gram. Forrige gang fikk jeg oxo tidlig synlig mage, og la bare på meg 4 kg i løpet av svangerskapet. Men magen var ikke såååå stor som nå.

Fortsetter under...

Hei

Jeg fikk påvist tvillinger ved ordinær ultralyd i uke 18, men hadde allerede da hatt mistanke i mange uker.

Min mistanke kom også pga at magen ble stor så fort. Allerede i uke 12 kunne jeg tydelig både se og kjenne kulen godt.

Hvis du er riktig nyskjerrig kan du jo bare be om å få komme på en tidlig ultralyd?

Det skader jo hverken deg eller barnet (eller barna....:o).

Lykke til!

Annonse

hei..jeg var på ul i uke 5 så ingeting da,tilbake i uke 6 å da var det to fostersekker,å var der i dag,altså uke 7 å da dunket det to små hjerter...men det ene fosteret kan jo ligge bak det andre å da blir det straks litt verre å se det..mine ligger på siden av hverandre..jeg skal ha toeggede tvillinger...

lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...