Gå til innhold

Jeg har fått bekkenløsning:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag fikk jeg "diagnosen" bekkenløsning av min kiropraktor... Ikke noe morsomt.. Så i tillegg til å være trøtt og slapp, skal jeg nå ikke sitte, gå så mye som jeg klarer og gå på vanntrening... Morsomt liv.... Men snart kommer premien da:-) Gleder meg sånn til å bli mamma for første gang!!! :-) ER i uke 29 nå:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, så kjedelig! Men heldigvis er det ikke sååå lenge igjen. Har selv hatt bekkenløsning nesten fra første dag i begge svangerskap og vet at det er kjedelig, men det eneste som hjelper, er å gjøre ingenting og prøve å holde humøret oppe. Lykke til!

Skrevet

Takk for det:-) Jeg vet at det er mange som er veldig plaget og over en mye lengre periode enn meg! Lykke til selv:-) og god helg!

Skrevet

Eg er også i uke 29, fikk diagnosen bekkenløsning i går. Det verste synes eg er at vi ikke har kjøpt noe inn til babyen og heller ingen jule gaver.

Skrevet

Dumt at du føler det sånn! Kan jo være godt å ha litt å pjuske med de dagene du føler deg ganske bra da:-) Ganske lenge til jul enda... Lykke til:-)

Skrevet

hvordan finner de ut at man har bekkenløsning? lurer på om jeg har det..

Skrevet

Jeg har hatt låsning i bekkenet som stadig har kommet tilbake. I går da jeg var hos kiropraktoren sa han at det ikke lengre var låst, men det var "løst"... Har hatt vondt i symfysen i perioder, og dette er et typisk tegn på bekkenløsning. Vondt å sitte, greit å ligge. Ikke lurt å løpe etter trikken.. Gå til legen så kan han ev henvise deg videre til fysioterapaut, kiroprakor el lignende så finner de ut av det!! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...