Gå til innhold

noen som vil fortelle litt om seg selv?har bare vært inne på disse sidene i 14dager

Anbefalte innlegg

..kunne vært fint å fått vite litt om dere andre...

jeg er gift, bor i vestfold, bor i et rødt hus med pus, mann og 2 barn,en gutt og en jente..dette er bare min 3 prøveperiode, har ikm på frsdagen (12.11)

ellers så er jeg barnevernsstudent og jobber i boligfelleskap i tillegg

Fortsetter under...

Hei Go'mamman :-)

Jeg er også gift, har ingen barn fra før. Er opprinnelig fra Rogaland, men bor nå i Porsanger midt i Finnmark (mannen ble beordra hit gjennom jobben). Har prøvd siden bryllupet i juli, og håper på en liten spire snart :-) Er utdannet lærer og jobber på barneskolen like i nærheten.

IKM 6.november.

Kan jo hive meg på jeg også før jeg tar helg her :)

Jeg bor i Trondheim, mer er også fra Rogaland. Flytta opp hit for litt over 6 år sidne for å studere og har blitt værende. Har nå fast jobb som sivilingeniør her. har vært gift i litt over 2 år og begynte prøvingen denne uka, faktisk. Har ingen barn fra før, heller ingen pus, hehe. Vi har derimot kjøpt oss leilighet som vi endelig er feridig med å pusse opp, og jeg akn nesten ikke vente på å få gjort om gjesterommet til babyrom, tihi.

Har el ca neste fredag, så min IKE er ikke før mot slutten av nov. Synes deror at dette er velidg spennende og tror virkelig hardt og fast på at jeg blir gravid på første forsøk. I alle fall ikek vits i å tro noe annet ennå ;)

God helg til alle sammen!

Heisan!!

Jeg er ny idag jeg;o)

Jeg er 28 år og gifta meg for 5 uker siden!Bor i Buskerud! Jobber som sykepleier, og skal dessverre på nattevakt i natt......Puhhh. Jeg liker ikke nattevakter.....gruer meg til tre vakter i helgen. Mannen min er også 28 år. Vi har ingen barn fra før, og har akkurat startet prøvingen. Vi håper og ønsker sterkt at det skal klaffe for oss også en gang. Ellers har vi nieser og nevøer som vi koser oss med i mellomtiden. Det er så koselig å ha de på besøk. Jeg har til og med satt opp mitt gamle barbiehus på et av soverommene så de minste på 3 1/2 har noe å leke med.

Heisann og velkommen!!

Jeg er 32 år, samboer og bor i Oslo. Er nå i 5 prøveperiode og har IKM 16.november. Jobber som økonomiansvarlig.

Annonse

Hei og velkommen til du som var ny!

Har vært her kanskje 3 uker kanskje, så er relativt ny selv. Jeg er 26 år og mannen 28 i løpet av kort tid. Vi giftet oss i august, men har vært sammen i 7 år før det. Han er mitt livs store kjærlighet og roten til alt godt i min verden!

Vi har ingen barn og bor i egen leilighet i Oslo. Jobber innenfor itbransjen med regnskap og personal.

Jeg er ny her jeg også.(1uke). JEg er 25 år gammel og bor i Rogaland. Jeg giftet meg i juli 2004 og vi har vært sammen i 7 åt totalt. Jeg er utdannet lærer og jobber på en barne- og ungdomskole.

Har nettopp begynnt og prøve.

Annonse

Hei har bare vært her i en uke jeg å. Men vi har prøvd å få barn siden februar, går foreløbig litt dårlig! Jeg er 26 år og samboeren min er 35 år. Han har to jenter fra før. Vi bor i Hedmark. Jeg er fagarbeider og jobber i barnehage!

hei! jeg er snart 28 år, er samboer med en fantastisk mann på 36, han har en sønn på 10 som er hos oss annenhver helg. Jeg har ikke barn, har aldri vært gravid. går nå inn i pp 12.... skal gå på pergo denne måneden. jeg er hjelpepleier, jobber på en psykiatrisk avdeling på sykehus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...