Gjest Skrevet 3. november 2006 #1 Skrevet 3. november 2006 Jeg og samboer venter vårt andre barn sammen. Dette begynte ved første svangerskap : Han lover ting og tang som han aldri holder eller gjennomfører. Feks: - Når du blir gravid skal jeg sende deg til massasje hver mnd! Å, lykke :-) - Når jeg får lønn skal du gå til frisør og hudpleie. Jiiippi! - Etter fødselen skal du handle alt nytt av klær på mitt kort! Hurra! - Jeg synes du skal ha en fin diamantring når denne er født! Wow! Er dere med....sånn går det hele veien....små og store ting...alt i fra spa, gaver, tjenester, barnevakt for 2 åringen, middag på yndlingsstedet.....U name it! Og så blir det aldri, ALDRI noenting av det! i går klikka jeg i vinkel etter enda en skrytelovnad. Og skjelte ham ut så øyrene flagra! Endte med at han sov på loftet...hehe....tusla opp uten et ord! Jeg mener, Kan han ikke bare heller holde kjeft? Jeg er ikke materialist eller kravstor, men klart jeg blir skuffa når han aldri holder en eneste lovnad... Jaja...samma faen....når fødselen er over skal jeg fikse det meste sjøl....
vero.no Skrevet 3. november 2006 #2 Skrevet 3. november 2006 Huff da.. Hørtes ikkje greit ut nei.. Kanskje han skjønte det nå etter utblåsninga du hedde da? Har du prata me han etter det?
Gjest Skrevet 3. november 2006 #3 Skrevet 3. november 2006 Hehe...nope! Jeg tar ikke dette så veldig tungt, da. Har jo skjønt tegninga for lenge siden ;-) Men det virker litt på meg som han får litt "kick" og bedre samvittighet når han kan love litt gull og grønne skoger! Ellers er en snill og flink, men dette blir for teit etter min mening! Håper jeg stoppet kjeften hans nå :-)
julestjerne Skrevet 3. november 2006 #4 Skrevet 3. november 2006 Haha! Skjønner deg godt! Du skal nok se at han kommer med et gavekort eller i det minste en blomsterbukett i ettermiddag! Sist jeg skjelte ut min mann, (ikke lett å være mann) kom han med blomster dagen etter. Såå søt, da!
Gjest Skrevet 3. november 2006 #5 Skrevet 3. november 2006 Hehe...spørs om han tør! Er sikkert redd for å få dem i huet!
Hermelina Skrevet 3. november 2006 #6 Skrevet 3. november 2006 Han kan jo godt ligge litt lavt etter noe sånt, og så komme krypende tilbake med blomster og sjokolade skyvende foran seg : ) Skjønner du blir lei av det! Min samboer bruker evigheter på å få noe gjort, så når jeg spør om han kan gjøre noe så må jeg mase litt før det skjer! Mannfolk asså...
popkind Skrevet 3. november 2006 #7 Skrevet 3. november 2006 Han er bare nødt for å klappe igjen, hvis han ikke holder det han sier til deg.... Du gleder deg og blir skuffet gang på gang.....
marguritten Skrevet 3. november 2006 #8 Skrevet 3. november 2006 ja vi kjenner vel alle til når samboern lover noe de ikke kan holde. neste gang så får du love han et ordentlig blowjob(eller noe,.....) å når dere ligger i senga,så "tirr" han opp, derretter så snur du ryggen til å legger deg til å sove eller lese et blad. så kan han selv lære hvordan det er å love noe,å ikke holde det. å hvor irriterende å fustrerende det er. har funnet ut at det er den "enste" måten de lærer på. (syns det ble litt mye pervo snakk...men man må snakke "mannens språk) men syns du reagerte rett. man gidder da ikke å sitte å høre på tomme løfter å sånt.
Kristannaa Skrevet 3. november 2006 #9 Skrevet 3. november 2006 Prøv nordkvinne sitt forslag,det var bare supert:D Skjønner godt du blir irritert!
Gjest Skrevet 3. november 2006 #11 Skrevet 3. november 2006 Haha!!! Jævlig bra forslag!!!! Skal bare ha et par dager uten å snakke til han først!!! Hihi ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå