Petrinemor Skrevet 3. november 2006 #1 Skrevet 3. november 2006 Er det noe slingringsmon her? eller er det slik at man må ha akkurat like menge dager i hver syklus?
Sussa85 - snart 2? Skrevet 3. november 2006 #2 Skrevet 3. november 2006 En stabil syklus vil si at d er like mange dager hver mnd! For er d en forskjell så kommer el på forskjellige dager hver mnd.og d kalles ustabilt!
MaybeMe? Skrevet 3. november 2006 #3 Skrevet 3. november 2006 Litt uenig med deg Sussa, et lite slingringsmonn på noen dager må det vel kunne være? Hvis syklusen varierer fra 28-30 dager vil jeg fortsatt si at den er ganske stabil, i motsetning til sykluser som kan variere med uker. Mulig jeg tar feil, men jeg skulle iallefall vært overlykkelig hvis syklusen min bare varierte med noen dager, hehe.
Soave Skrevet 3. november 2006 #4 Skrevet 3. november 2006 Hei dere! Får man mensen på omtrent samme tid hver måned, med noen dagers slingring, har man en stabil syklus (varierer det mer enn en uke, kan man kalle den ustabil). Eggløsningen kan komme fra ca dag 10 og helt fram til ca dag 18 (regnet ut fra siste mens' første dag), det varierer fra person til person, og også for samme kvinne fra måned til måned. Kroppen er ingen maskin, den lever med deg i livet ditt, og blir påvirket av hvordan du har det. Vennlig hilsen
Petrinemor Skrevet 3. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 3. november 2006 takk for svar dere Hos meg varierer den med et par dager..fra 28 - 31 dager.. Så da kan jeg si at jeg har en stabil syklus... (?) Klem
Sussa85 - snart 2? Skrevet 3. november 2006 #6 Skrevet 3. november 2006 Ja skjønner hva du mener og sliter med uker forskjell jeg og..men d å ha stabile sykluser vil i teorien si å ha eggeløsning på samme dag hver mnd....ifølge de fertilitetsekspertene jeg har d i fra ihvertfall......
Soave Skrevet 4. november 2006 #7 Skrevet 4. november 2006 Hei Petrinemor! Ja, da har du absolutt en stabil syklus:) Teorien sier at du da har eggløsning på samme tid hver måned, men kroppen er altså ikke bare teori (dette har jeg dessverre laaaang erfaring med...). Men altså, i utgangspunktet sier teorien at du da skulle ha eggløsning på omtrent samme dag i syklusen hver måned, med variasjon på et par dager. Vil du sikre deg om at du vet nøyaktig hvilken dag, så prøv eggløsningtester (de er veldig billige på billigeteste.dk (annonse på siden her). Kryss av i kalenderen, og så ser du et mønster etterhvert. Lykke til! Beste hilsner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå