Gå til innhold

Nå får besteforeldrene vite hemmeligheten min!


Krokodillemor

Anbefalte innlegg

I kveld skal jeg hjem til foreldrene mine for første gang på flere måneder. I samme slengen skal jeg fortelle dem at jeg er åtte uker på vei med deres første barnebarn. Jeg gleder meg skikkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh,så spennende!!

Jeg skal prøve å vente helt til 10 desember med å fortelle noe,da er jeg 12 uker på vei..

Tror det blir hardt,men skal prøve;o)

 

Kom innom her og skriv reaskjonen da;o)

Stas med første barnebarnet da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er selv 8+2 og har så lyst til å fortelle det, men jeg skal prøve å vente til rundt 15. desember for da kommer svigermor på besøk (før-julstur) så da tenkte vi å fortelle det :)

 

Lykke til!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja jeg lurer på å gjøre det samme... de bor langt unna, så jeg får ikke se de før til jul..men de hinter etter barnebarn hver gang jeg snakker med dem, om at nå har venner og bekjente av dem fått barnebarn:-)..de skulle bare ha visst. Jeg er i 7. uke, men har vanskeligheter å holde det hemmelig..men må vel fortelle det til dem, selv om det er tidlig...

Du får ha lykke til!! det blir kjempemorsomt og sikkert noen gledestårer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mor, søster og svoger, arbeidsgiver, og ett par venninner vet alt at jeg er gravid, og jeg er bare 4+5... Tihi.... Syns det er deilig å kunne gå rundt å være glad, uten å juge om hvorfor... Gleder meg sånn, mista den forige, og da var jeg veldig glad for at jeg hadde fortalt det, for da behøvde jeg ikke forklare hvorfor jeg var lei meg..

 

MAsse lykke til med deres små nurk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jubelen stod i taket da jeg fortalte det. Pappa fikk tårer i øynene og mamma gav meg en god klem. I dag ringte vi til svigermor og hun hadde klump i halsen da jeg snakket med henne etter mannen min hadde fortalt det. Hun takket meg for at jeg vil la henne bli bestemor. Det var moro at de ble så glde. De vet at det er tidlig og at det ikke er sikkert det går bra, men nå har vi dem å støtte oss på om det skulle gå galt. Ingen andre får vite det ennå. De får vite til 12. uke er kommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...