Gå til innhold

Graviditet og narkose?

Dingeling

Anbefalte innlegg

Morn damer..

er det noen som vet om amn kan få narkose mens man er gravid? og da tenker jeg ikke på ks-narkose,men hvis man må ta et lite inngrep..

jeg har fått inngrodd tånegl IGJEN og må mest sannsynligvis ta den bort IGJEN ! =[

har gjort det 2 ganger før men den gror inn hele tiden..prøvde meg på en sånn sponge på neglen,satt på av fotpleier,men det hadde liten effekt på meg.

lokalbedøvelse gjør så SINNSYKT vondt,da man får 2 nåler tredd innover i tåa mens legen spruter bedøvelsen inn,så det orker jeg ikke tanken på en 3 gang.. svimte nesten av sist gang,og jeg har høy smerteterskel..

så hva gjør jeg?

ser ut som om den er betent og da må jeg i tillegg ha en antibiotika-kur for å roe ned betennelsen for ellers virker ikke bedøvelsen.. SUKK! SUKK! OG ATTER SUKK!

Fortsetter under...

nei.. det ervel ikke vanlig .

Men det er mulig å gi bedøvelse i flere etapper, slik atden sitter før du setter neste sprøyte lenger inn da.

De gjør man jo hos tannlegen, så det må de vel kunne gjøre på tåa også.

Bare si fra først du. For det er ikke bra med smerter heelere i svangerskapet, kan skape stress som ikke er bra.

Så si fra at du må ha det sånnlitt etterhvert slik at det virker og at du ikke greier noe smerter i din tilstand, det pleier å gå br ada.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...