Serial mom Skrevet 3. november 2006 #1 Del Skrevet 3. november 2006 Jeg kutta temping,EL-tester,salvie-te,solvipect,ligge med bena høyt osv osv. Ble rett og slett bare drittlei av hele greia,har jo ikke funke for meg uansett! Jeg har ikke vært stressa eller noe tidliger,har vært ganske rolig og tålmodig,så det er ikke det at vi har stressa ned! Jeg er forresten avholsmenneske,så drikker eller røyker aldri uansett,men det kanskje er positivt. Jeg spiser heller ikke rødt kjøtt,og spiser relativt sunn mat og drikker kun vann,evt. lettbrus(noe jeg kutta denna pp'n,ble bare bonaqua-vann og springvann) spiser egentlig masse godterier,men er slank og har ikke problemer med blodsukkeret,selv om jeg blir trøtt og slapp av mye høy-karbo-mat. -Jeg var starta med utredning,og hadde normale verdier på blodprøvene,og jeg har hatt regelmessig syklus og EL av meg selv,så ble ingen pergo eller noe på meg. -Hos gyn. så alt fint ut ved undersøkelse og innvendig UL,så hun sendte henvisning til Ullevål for lapraskopi. Men hun tok en celleprøve,og skrapa da ekstra opp ved livmortappen/halsen,kanskje hun fikk med seg noe tykt slim eller litt endometriose som har hindra ting fra å skje tidligere!?(hun mistenkte kanskje endometriose hos meg pga at jeg blir så syk ved ikm) -Jeg har tatt ekstra stor dose med e-vitaminer,fordi celleprøven hos gyn. var svakt positiv(lette forandringer),og e-vit. er antioksidant og reparerer celleskader. Det blir også anbefalt til de som sliter med å bli gravid! Mannen har fått zink og e-vit. lenge,selv om vi ikke har sjekka kvaliteten på han før,regner med de er normal siden vi ble gravid ifjor(da mista jeg) -Jeg har vært en runde hos kiropraktor og knekt opp noen låsninger jeg har hatt i bekkenet og korsryggen over flere år. Kanskje det hjalp å få endra stillinga på bekkenet?? -Jeg og mannen min har,etter et lengre opphold,begynt å trene styrke på gymet igjen,så blodsirkulasjonen i musklene rundt mage og livmor er nok bedret en del. -Og sist,men ikke minst: Vi gifta oss i Las Vegas 6.oktober! Det er en lang tur,og vi skulle bare ha 3 netter der borte,så hele turen var prega av masse dårlig søvn, jetlag(9 timers tidsforskjell),stress,nervøsitet for bryllupet(husker ingenting fra den dagen,hi-hi!) Jeg hadde EL rundt i de tida også,så var egentlig redd de skulle bli forskjøvet pga alt styret,men jeg kjente den godt til forventa tid, jeg! Det skulle kanskje ei bryllupsnatt til,utrolig nok!? Jepp,tror det var alt! altså ingen spesiell oppskrift,og vi hadde vel sex hver eneste dag frem til en uke over EL iallfall,tror jeg. Hadde en pausedag dagen før selve EL-dagen,pga flyreise hjem... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6943232-ting-jeg-gjordeikke-gjorde-denna-ppn-n%C3%A5-n%C3%A5r-det-endelig-klaffa/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinden ruger på nytt gull Skrevet 3. november 2006 #2 Del Skrevet 3. november 2006 Bare en liten ting (som du sikkert har nevnt tusenvis av ganger i tidligere inlegg, men gjeg spør likevel): hvor gammel er du, hvor bor du og hva jobber du med? I tilfelles sånt kan ha noe å si? Jeg synes at hvordan det går på jobben har velidg mye å si for formen min generelt. Og har jeg vært i byen/sentrum en dag (bor i Trondheim) er jeg mer sliten pga mange folk, mye bråk støv osv. Føles i alle fall sånn når en egentlig er fra landet Ønsker deg så MASSE lykke til og håper virkelig at spiren koser seg godt inni der og har tenkt å bli der i lang tid framover kos deg masse! Klem fra meg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6943232-ting-jeg-gjordeikke-gjorde-denna-ppn-n%C3%A5-n%C3%A5r-det-endelig-klaffa/#findComment-6943343 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 3. november 2006 #3 Del Skrevet 3. november 2006 Gratulere så mye med spira!!!! :-) Så ikke at du hadde testa positivy før nå! Er ikke inne her så ofte, blir mer når EL er over tenker jeg! :-) Lykke til på 1 tri og kos dere masse! :-) Håper å komme etter om ca 2 1/2 uke! :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6943232-ting-jeg-gjordeikke-gjorde-denna-ppn-n%C3%A5-n%C3%A5r-det-endelig-klaffa/#findComment-6943417 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilli1979 - venter på ivf Skrevet 3. november 2006 #4 Del Skrevet 3. november 2006 Kjære deg! Jeg ble sånn skikkelig ordentlig glad da jeg leste det enedelig hadde klaffa for deg! Fy F så fortjent!!!! GRATULERER!!!! Du er ei super dame som alltid har gode råd og evner å sette deg inn i andres situasjon- du er uten tvil en ressurs for dette forumet! Ønsker deg lykke til på 1. tri, skal følge med deg videre! Klemmer fra Lilli Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6943232-ting-jeg-gjordeikke-gjorde-denna-ppn-n%C3%A5-n%C3%A5r-det-endelig-klaffa/#findComment-6943570 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serial mom Skrevet 3. november 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 3. november 2006 Man kan jo ikke holde styr på alle her inne,jeg blander sammen mange og glemmer alltid bakgrunnen til folk! Jeg fyller 28 om 11 dager og jeg bor faktisk midt i Oslo sentrum! Blir også utrolig stressa når jeg er i byen,masse folk og alt er skumle greier,synes jeg! (kommer fra en ganske liten by på 24 000 inb.) Jeg jobber ikke for tida. Jeg har litt igjen av studiene som jeg har utsatt i det uendelige,og er litt stressa pga det,hater skole og er drittlei Trivdes ikke med skolen i det hele tatt,og gruer meg til å fortsette. (Jeg er nesten fysioterapeut,bare småting igjen) Jeg og mannen min bestemte oss for å ta et friår forrige høst for å seile til karibien,noe vi gjorde,og storkosa oss! Hadde trodd det skulle klaffe der,men nei! Kom tilbake til Norge i sommer og solgte båten. Vi har vært på husjakt siden da,men ikke funnet noe enda,så har vært litt deppa,fordi jeg har en hund som foreldrene mine har passa lenge nå,siden jeg ikke vil ha han midt i byen. Savner han masse og håper jeg kan ta han hit snart!(de bor 170 mil borte,så kan ikke bare stikke innom heller!) Ellers,så har jeg mista en gang. Hadde en tidlig SA allerede i 2 pp(mai-05),så trodde ærlig talt at det skulle gå raskere å bli gravid igjen enn det det det gjorde,men... Tror jeg har endometriose,at det er derfor det har tatt tid,men vet jo ikke,siden jeg aldri rakk å ta den lapraskopien jeg er henvist til! (kanskje kroppen ble så redd for den at den bestemte seg for å samarbeide,hi-hi!) Lykke til med prøvinga,forresten! Håper du slipper å vente like lenge som meganja*panja! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6943232-ting-jeg-gjordeikke-gjorde-denna-ppn-n%C3%A5-n%C3%A5r-det-endelig-klaffa/#findComment-6943634 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serial mom Skrevet 3. november 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 3. november 2006 Å,så søt du er,tusen takk! Håper virkelig det snart går din vei også,du virker så snill og god,og jeg syntes det er sp trist at du skal ha det så vanskelig! Snart kommer din tur til å skinne,bare vent! :-) *GODE VARME KLEMMER* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6943232-ting-jeg-gjordeikke-gjorde-denna-ppn-n%C3%A5-n%C3%A5r-det-endelig-klaffa/#findComment-6943665 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaybeMe? Skrevet 3. november 2006 #7 Del Skrevet 3. november 2006 Hei, 28 år om 11 dager? Jeg blir 28 om 13 dager, da er vi nesten akkurat like gamle! Så fantastisk bursdagsgave da, nå trenger du ikke ønske deg noe annet! ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6943232-ting-jeg-gjordeikke-gjorde-denna-ppn-n%C3%A5-n%C3%A5r-det-endelig-klaffa/#findComment-6943812 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serial mom Skrevet 3. november 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 3. november 2006 Nei har fått både bursdag og julegave til sammen nå,så forventer meg ikke noe annet i år! :-) Har brukt opp min flax/lykke-kvote nå,he-he! Så gøy med bursdagene da,tenk om du også får deg en skikkelig gave! :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6943232-ting-jeg-gjordeikke-gjorde-denna-ppn-n%C3%A5-n%C3%A5r-det-endelig-klaffa/#findComment-6943852 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaybeMe? Skrevet 3. november 2006 #9 Del Skrevet 3. november 2006 Ja, trenger ingen andra gaver hvis jeg bare får det jeg ønsker meg mest... Jeg har IKM på selveste farsdagen, så kanskje det er et tegn. ) Må jo bare teste da, selv om jeg har som prinsipp å vente til etter IKM. Har så mange tester liggende at jeg kan jo godt bare bruke en. Så forresten tidligere at dere var på husjakt, og vurderte Asker/Bærum. Dere har ikke vurdert Lierskogen da? Vi ville helst til Asker, men etter mange visninger der, fant vi ut at Lier var like sentralt som de husene vi så på i Asker, fordi vi måtte såpass langt ut på "landet" for å finne noe vi hadde råd til. Lierskogen har blitt veldig populært for Oslo-folk nå. Bare et tips....hehe. Så kan du bli med på treffene våre her, hadde vært så morsomt å treffe deg. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6943232-ting-jeg-gjordeikke-gjorde-denna-ppn-n%C3%A5-n%C3%A5r-det-endelig-klaffa/#findComment-6943955 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serial mom Skrevet 3. november 2006 Forfatter #10 Del Skrevet 3. november 2006 Skal krysse fingrene for deg på farsdagen,tenk så morsomt om det hadde klaffa da! :-) Jeg turte ikke teste før jeg var 10 dager over ikm,har testeskrekk, jeg! Vi vurderer egentlig flere steder,men Asker/Bærum har vært noen av de områdene vi har kikka på. Vi har også sett på Lommedalen,Sørkedalen(så langt opp at det er skikkelig uti intet), Nittedal,Hvalstad, Vinterbro,Gjerdrum osv osv... Mot Drammen og den veien nekter mannen min,han haaaater den veien når han skal kjøre i rushtida! Rushen er egentlig ikke no bedre mot Asker,men vi har havet rett i nærheten der uten å måtte ruinere oss på huset,og vi er båtfolk,så det teller sterkt! Han jobber på Skøyen,så da slipper han iallfall kjøre igjennom byen. Vi har et hus på Slemmestad vi skal by på idag,så holder fingrene litt kryssa for det, jeg! Egentlig liker jeg Nittedal godtmed marka rett bak husene,butikker,tog og buss rett i nærheten av alt,men.... Æsj,spiller egentlig ingen rolle,det er jo Bygdøy vi helst vil bo på,men det kan vi jo bare glemme! Men Lierskogen er jo ikke langt unna da,så det er jo fullt mulig at vi springer på hverandre en dag:-) Hadde vært gøy å møtt noen her inne fra,tenker hver gang jeg ser jenter som ikke har barn,eller med mage, at kanskje kanskje er hun en jeg har snakka med på BIM ! :-) Sprø tanke! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6943232-ting-jeg-gjordeikke-gjorde-denna-ppn-n%C3%A5-n%C3%A5r-det-endelig-klaffa/#findComment-6944174 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kirsty*2barnsmamma Skrevet 3. november 2006 #11 Del Skrevet 3. november 2006 Heisann, og takk for oppskriften! Vi begynte med e-vitaminer igår, kjøpte selen med e-vitaminer. Har tro på de altså, mangel på det kan føre til barnløshet. Og har tro på bryllupsnatt :-) Var nok dette som gjorde susen hos dere! :-) Jeg ble jo selv gravid på bryllupsnatten, så detvi gjorde denne el var å prøve å gejnskape den følelsen. Så vi hadde en romantisk kveld og jeg brukte undertøyet fra bryllupsnatten...håper det gjorde susen hos oss :-) Kos deg masse med spiren!!! Dette fortjener du virkelig! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6943232-ting-jeg-gjordeikke-gjorde-denna-ppn-n%C3%A5-n%C3%A5r-det-endelig-klaffa/#findComment-6945889 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serial mom Skrevet 3. november 2006 Forfatter #12 Del Skrevet 3. november 2006 Å, så spennende,Kirsty! Jeg har stor tro på at det snart ordner seg for deg,nå er det DIN tur,altså! :-) Bryllupsnatt-magi er nok god sus,husker du fortalte det tidligere,og da tenkte jeg bare "er det mulig?!? Næh,det går jo ikke an å time det SÅ godt!" Merkelig som ting bare ordner seg noen ganger! Jeg håper håper håper virkelig at jeg får se deg skrike ut GRAVID!!!!!!!!! her inne denna pp'n,det hadde vært SÅ fantastisk! :-) Du var 9 dager dpo nå? Da begynner det jo å nærme seg,iiiik! Sånn som dette blir nesten FOR spennende,skikkelig nervepirrende tid! Satser alle kort på at det klaffet for dere denne gang! Mange varme klemmer,og masser av babystøv til deg! ********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************** Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6943232-ting-jeg-gjordeikke-gjorde-denna-ppn-n%C3%A5-n%C3%A5r-det-endelig-klaffa/#findComment-6947032 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå