Gå til innhold

Var på ikea i går .. :o)

Anbefalte innlegg

Fy flate, så utrolig mye fin julepynt de har der nå......... Kan ikke huske det var så mye fint i fjor..???

Vet i allefall hvor jeg skal kjøpe julepynt i år ja ;-) Ble i skikkelig julestemning der jeg, nå gleder jeg meg faktisk til jul.... det pleier jeg ikke gjøe på denne tiden egentlig!!!! '

Også kjøpte jeg pepperkakedeig =)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6943211-var-p%C3%A5-ikea-i-g%C3%A5r-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra dere sier den er god... jeg har nemlig ikke prøvd deigen før!!! Lager dere pepperkaker av den eller bare spiser deigen ;-)?

Masse fiiin julepynt der altså, i forskjellige sjangre..... jeg likser veldig godt den "gammeldagse" julepynten og det syns jeg ikke de har hatt der før, men nå hadde de masse!!! Og masse stilig gavepapir og band!!!!

Gleder meg til jul..... tralalalla :-D

Annonse

Helt enig med deg, i år var det noe for enhver smak på Ikea. Før om årene har jeg ikke funnet noe særlig der. Jeg boltret meg i papir, bånd og pynt- er så glad i å pakke inn julegavene, og er opptatt av at det skal være litt spesielt. Fant både fint og tøft papir!

Julepynt må jeg prøve å holde meg unna, har litt fra før. Eller kanskje ikke bare litt...

Gleder meg på jul kjenner jeg! Men det kan bli ei ekstra spesiell jul i år... Kanskje den feires på føden!

Hvis jeg skal på Ikea så må jeg få lånt meg en rullestol, tror jeg ;) Eller så må sambo trille meg rundt på i en handlevogn.. Det er så digert der! Orker ikke vandre rundt hele den butikken i den tilstanden jeg er i nå. Litt dumt egentlig. Veldig klar for å kjøpe inn masse julestash.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...