MM med spire Skrevet 3. november 2006 #1 Skrevet 3. november 2006 Det har vel stått her en del ganger nå, men jeg har ikke klart å få det med meg jeg... Hvis men skal begynne med den teen... Er der en spesiell type bringebærbladte, eller er det vanlig bringebærte dere mener???? Fikk ikke tak i kapsler...
månefuglen og lille thea Skrevet 3. november 2006 #3 Skrevet 3. november 2006 Du må passe på at det er bringebærBLADte, ikke bare bringebærte, for den virker ikke. De skal ha både kapsler og te på helsekostbutikk. Har du vært innom flere helsekostbutikker?
MM med spire Skrevet 3. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 3. november 2006 Bare sunkost... Skal prøve For kropp og sjel og...
Mary1- født victoria Skrevet 3. november 2006 #5 Skrevet 3. november 2006 Hei Jeg var å kjøpte sånne kapsler om dagen og da sa han på helsekosten at jeg skulle bruke kapslene, ikke te. Men det er vel forskjellige meninger om det å ;o)
månefuglen og lille thea Skrevet 3. november 2006 #6 Skrevet 3. november 2006 Kapslene skal forberede livmoren, hjelpe til å trekke sammen livmor etter fødsel, hindre revning og sånn. Teen skal vel modne og kan starte fødsel, så den skal ikke tas for tidlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå