Gå til innhold

En nyyyydelig jente er født :-)))))

hamster1, nydelig jente 28.10

Anbefalte innlegg

Hun kom 3 dager over termin. Var litt over 4 kg og 52 cm lang.. Så vakker så vakker og med langt mørkt hår, jeg er svært lykkelig.....

Det endte tilslutt med hastekeisernsitt, men det var jeg jo forberedt på pga. forrige gang som også endte sånn.

Hadde igrunn en svørt fin fødsel selv om selve forløsningen måtte skje med keisersnitt... Kommer med fødselshistorie senere.

Fortsetter under...

Gratulerer så mye til hele familien!!!!! Så heldig du er da! :-)))) Det gikk jo bra jo, og så engstelig du var i starten.... Det gir håp til oss andre strevere!!! Vi står på for å få det til. og har selvfølgelig ikke gitt opp håpet!!!! Nå nærmer det seg for femme phønix også... Vi var jo i utgangspunktet like langt! rart å tenke på... Nå har jeg faktisk fått møte femme også, og for en nydelig kul på magen da!!! hehe... Nei, vi står på hver mnd, og SKAL lykkes!!!!! Kos deg med din lille keiserinne!!!

klem

Gratulerer så mye! Husker du svarte meg vedr. spørsmål om Crinone, Albyl E og Fragmin, og det var til stor hjelp. Å høre at alt har gått bra med deg gir håp. Jeg er nå snart 15 uker på vei, og kommet over den første kritiske fasen, så begynner å bli optimist selv. Har vært til masse UL-kontroller, senest i går, og det er masse liv i magen.

Du får ha lykke til med den lille jenta, og kos deg i tiden fremover!

Klem fra

Annonse

Tuuuuuusen takk :-))) jeg håper av hele mitt hjerte at det snart lykkes for dere også. Så koselig å treffe Femme da.. dere har jo fått sånn fin kontakt (jeg har smuglest litt i tråden deres da, for jeg har lurt på hvordan det går). Jeg klarer ikke å slutte å gå inn på disse sidene, jeg har jo ikke engang vært på Din baby. Jeg bare må liksom inn på Barnimagen, og inn på dette forumet.

Jeg skal krysse alt jeg har for at det snart gror en liten spire i magen din også. Og så får jeg smuglese litt her for å sjekke status ;-)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...