Gå til innhold

Desember: Julegaver hjeeeeeelp!!!

Anbefalte innlegg

Jeg hadde tenkt til og gi bort bilder av vesla til jul til alle i familien, men så lurte jeg på hva dere syns da....

Jeg har nettopp tatt nye undervannsbilder på svømminga og de ble ganske fine:)

Syns dere jeg kan gi bort det til jul??

Og hva skal dere gi til de små i 1 års gave og julegave??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6943098-desember-julegaver-hjeeeeeelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns godt du kan gi bort bilder av Adriana til jul. Når du skriver alle i familien regner jeg med at du bare tenker voksne, og ikke unger - de blir vel ikke å syns det er noe særlig spennende.

Har ikke helt bestemt oss hva vi skal gi lillegutt. Tenkte at vi skulle gi han en gåbil - men så har vi fått låne en kjempefin og stødig gå"trille" så da er jeg usikker.

Kanskje vi kjøper en skikkelig stol (mini-stressless i skinn) til han.

Ellers har jeg tenkt på Fisherprice-stol (slik plastikk stol mm som spiller musikk, alfabetet,tall mm), babyakebrett eller............ kommer ikke på mer akkurat nå.

hmm akebrett er ikke dumt for oss som bor i et snøhøl:)

Selvfølgelig er det bare de voksne som får bilder, ser ikke helt at nevøen min på 4 år hadde blitt så glad;)

hehe

Det er jo så greit med bilder for det blir jo ganske billig for så mange gaver....

Har ganske stor familie:)

Synes godt du kan gi bilder til jul.

Besteforeldrene her får 15x20 bildet av marekattungen, innrammet.

Og til marekattungen, ja vi har kjøpt en sånn musikkstol fra FisherPrishe, men om det blir bursdagsgave eller julegave, det vet vi ikke ennå.

Men akebrett og gåbil står på ønskelista til besteforeldre, så det vet vi at vi får.

Ikke lett dette.

Har sett på den fisher price stolen og de har mange andre fine leker å da:)Tror det må bli no sånt...

Hun har fått gåbil som spiller musikk og lyser og gud veit hva den ikke gjør;)Og hun elsker den:)

Har bare ønsket meg parkdress og sko og sånne ting til hun skal begynne i barnehagen av besteforeldre og sånt, så jeg har vært ute og kjøpt det selv da:)

Hmm jeg ble vært fall mye klokere nå så nå tror jeg faktisk jeg har litt oversikt over hva jeg kan kjøpe til henne:)

Hvor mye koster den stolen og hvor får man tak i akebrett til de små??

Klart du kan. Jeg hadde blitt kjempeglad.

Vi skal gi fotografbilder til besteforeldrene.

De har tidligere fått av eldstejenta fotografbilde da hun var 9 mnd og når hun var 3 år tok vi det flotte bildet av henne i sjøen, fikk det forstørret og rammet inn. Det var skikkelig flott.

Phu, så det vanskelige spørsmålet. Jeg lurer på om Even får en ullpysj fra Nøstebarn hos oss, de er dyre. Har en som han har arvet fra søsteren og den er knallgod. Nå går vi jo kalde tider i møte og han sover ikke under dyna og pose får jeg han ikke i. Skal prøve en gang til før jeg gir meg....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...