Gå til innhold

Huff, staaaakars gutten min (fått uvi han)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk tlf fra lege nå.

Leverte inn urinprøve siden det luktet så stramt av urinen hans + at det virker som han presser så fælt (mulig i forbindelse med tissing). Urinen var negativ men de sendte den inn til dyrkning. Og han har visst urinveisinfeksjon alikevell.

Noen med erfaring ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra at de fant det ut da. Husker du hadde et innlegg om at han var rød. Da har han kanskje hatt uvi siden da?

Må det gå seg til av seg selv, eller får han pencillin?

God bedring!

Skrevet

Hun sekretæren spurte hva jeg ville, om jeg ville sette han på medisiner. Og det vil jeg. Har hatt uvi selv og gikk for lenge med det og fytti grisen så vondt det var.

Huff, gleder meg til han våkner. Da skal han få verdens største kos : )

Skrevet

huff..de trodde datteren min hadde det og..men det var falsk alarm...de dyrket urinen hennes og... snakket med legen etterpå og hun sa det var bra hun ikke hadde det pga at de må kanskje gå på tabeletter i et halvt år... er farlig for så små babyer å få det..

lykke til i allefall og jeg håper dere fant det ut fort....

Skrevet

oi..spurte de om du villegi han medisin?så rart...vi ble sendt rett på barneklinikken vi... var fare for at det kunne gå i nyrene når de er så små....

hvor i landet bor du?

er jeg som ble anonym under..

Skrevet

Bor i Oslo. Har en lege som er litt av det slappeste laget, skal høre med henne når jeg skal hente resepten. Hørte på skravlesiden at guttebabyer helst skal inn til ultralyd, for det er ikke vanlig at de får uvi.

Huff, blir bekymret jeg. Har liksom ikke trodd at uvi var så farlig liksom.

Skrevet

ikke eg heller..men eg ble veldig skremt da vi var på legevakten... har han feber?det lurte de på om datteren min hadde..

skjønner godt at du blir bekymret... spørr legen din du..hvis hun ikke tar deg alvorlig nok ville jeg gått på legevakten..er jo veldig rart at de har så forskjellig praksis da...du ble spurt om du ville gi han medisin og vi ble sendt på barneklinikken med engang....

lykke lykke lykke til..

Skrevet

Nei, han har ikke feber. Skal ta en prat med legen ellers ringer jeg ned på legevakta. Skal dit kl. 13 for å hente resept.

Takk for det : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...