Gå til innhold

Desember: Noen som har savnet oss da????

Anbefalte innlegg

Nå er det leeeeeenge siden jeg har vært her, men har også litt og fortelle da:)

Jeg har vært mye dårlig i det siste uten at jeg forsto grunnen til det, dro til legen og de trodde det var stoffskifte som ikke var som det skulle etter fødselen....

Men jeg ante noe annet og jeg fikk rett, jeg er GRAVID igjen, kan ikke si det var planlagt men nå som det ble sånn er vi kjempe glad for det:)

Så da vet dere det, jeg er ca 13 uker på vei men vet ikke så mye før jeg får vært på UL....

Adriana blir 11 mnd den 10 og sist vi var på kontroll veide hun nesten 11 kg:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6943038-desember-noen-som-har-savnet-oss-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, har lagt merke til at jeg ikke har sett nicket ditt på en stund.

Gratulere så mye med den lille spiren din ! Ja, ikke alltid alt går som planlagt, men det er nå flott at dere gleder dere etter at sjokket har lagt seg. Håper du får et fint svangerskap!

Var ikke du heller kvalm forrige svangerskap ?

Jeg hadde et kjempelett svangerskap sist og er veldig spent på hvordan det neste blir (når jeg en gang skal ha neste). Tror jeg blir å

føler at jeg ikke vet hva jeg går til - har jo aldri opplevd alle plagene alle snakket om. Jaja, får ta det når den tid kommer. Men må innrømme at jeg blir litt babysyk og litt misunnelig når jeg hører andre som blir gravid nå.....

Annonse

Klart du har vært savnet! Er en del av desemberklubben som ikke er her så ofte.

Men med sånne nyheter som du har, så skjønner jeg godt du har vært borte. Håper formen bedrer seg etter hvert. Vet hva det er å være dårlig i svangerskapet, ja.... Spydde som en gris i tre mnd med Hans Marius. Usj, helt forferdelig.

Lykke til videre i svangerskapet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...