Gå til innhold

IKM i helgen, hvordan har dere det naa?

Anbefalte innlegg

Jeg har IKM loerdag eller soendag, og har testet svakt positivt med en type test, naa onsdag, og helt blankt negativt torsdag og fredag med CBtester. Jeg er i 1pp og tester bare fordi jeg er saa himla nyskjerrig. Hvordan har dere det, dere andre med IKM naa til helgen?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6943007-ikm-i-helgen-hvordan-har-dere-det-naa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm.... Jeg vil nå tro at du er gravid, hvis du testet positivt på onsdag....? Da har jo testen fanget opp hcg-hormoner i urinen din. Og da MÅ du jo være gravid....

Jeg har erfaring med at CB-testene absolutt IKKE er de beste.

Det er ikke alltid at dyrest er best! :-) (Se bare på testen av vintersko i Foreldre&Barn! Billigst var desidert best og dyrest (Ecco) var absolutt dårligst!!) Ikke at det hadde noe med dett innlegget å gjøre, men... Hi-hi....

Lykke til med ikm i helgen da :-) Lå oss håpe den ikke viser seg før om et år eller to :-)

Hm, sier du det? Kanskje det faktisk er umulig aa teste positivt dersom man IKKE er gravid, uansett test? Gud...altfor spennende, men jeg handler litt tester senere i dag, og forsker litt i helgen tenker jeg, hehe... Jeg trodde faktisk at CB var de aller sikreste, det var underlig.

Onsdag testet jeg tre ganger (jada, litt koko og ogsaa fordi jeg er saa nyskjerrig) med samme type billigtest. Den foerste var helt negativ, den andre var veldig svakt positiv etter en god stund, og den tredje var svakt positiv etter veldig kort stund. Hva tror du om det?

Sier bare lykke til med testinga i helga jeg..

Selv hadde jeg liksom IKM igår/idag. Negativ test idag, men fortsatt ingen tegn til TR.

Føler meg litt annerledes denne pp, og varm i underlivet liksom. Vet ikke om det er tegn på det ene eller det andre. Men så lenge ikke TR eller tempfall har ankommet, har jeg jo et lite håp..

Klem fra..

Hei. har også ikm lørd el sønd. tok en Qr test onsdag, hvis jeg lå godsiden til kunne jeg se en svak, svak strek, men er nok redd det var en skyggestrek. har vært å kjøpt cb i dag, men tenkte å vente til søndag hvis jeg klarer.

Annonse

Ikke noen TR her heller, og jeg mener IKM er i dag, kan ogsaa vaere i morgen. Har symptomer, og kjenner som deg scubagirl, varme, hos mer er det i puppene, hehe. Ellers prikker det rundt omkring i mageregionen, og saa mener jeg at jeg har faatt stoerre og noe moerkere felt rundt brystvortene. (men naa leter jeg skikkelig etter symptomer ogsaa da...) Jeg kloer litt i underlivet ogsaa, eller det endrer seg foeler jeg, ikke plagsomt, bare litt rart. Har jo vaert gravid foer og ogsaa foedt et barn, saa vet jo mye mer om hva jeg leter etter kan man si.

Jeg er likevel noektern, selv om jeg skulle vaere gravid, grunnet 2 tidlige MA. De var begge foer forrige graviditet/foedsel.

Jeg forsker forresten skikkelig i helgen, og har kjoept fire (!) forskjellige tester (fnis) og tok den ene i gaar kveld = helt negativ. Drakk saa lite vann at jeg hadde vondt i hodet i morges (er paa en annen tidsssone enn dere andre derfor alltid tidlig paa nett) og tok de tre andre - forskjellige - testene. Alle ga en veeeldig svak strek, paa CB maa riktig godvilje til for aa se den. Men positive, og naa skal jeg handle enda mer tester (gud, finner nytt apotek hver gang, hehe) og teste baade i kveld og i morgen. Kommer det mer markerte streker i kveld og i morgen, skal jeg slippe jubelen behersket loes. Saa skal jeg juble meg greoenn og blaa, dersom evt spire sitter etter 6-8 uker...

Ok, Scubagirl og dere andre, ha en spennende og fin helg...

Tror jeg er 7 timer foran dere andre, saa fryktelig ensomt her inne paa formiddagene for meg, hehe.

Jeg har testet igjen, og det er den samme og akkurat like svake streken, som virkelig bare saavidt synes og som ikke blir sterkere for hver dag som gaar... Tenker jeg roer ned forskningen min litt, og ser hva som skjer neste dager. Kan ikke ha tester paa lur, for de bare bruker jeg opp...hehe. Aaaltfor nyskjerrig og vil bare ha en avklaring. Leser ditt paa den andre traaden...

Virker som det er mange her inne som har gått over tiden, men stadig tester negativt. Er dette vanlig? Trodde graviditetstester slo ut ved IKM.

Er det noen her inne som har testet negativt etter IKM, men har vist seg å være gravide likevel? Lurer veldig på det, iom at jeg venter og venter på tanta selv...

Det er supert, venter 2

Hvor sterk er streken din? Jeg er saa nyskjerrig, har testet en ny svak strek med CB i dag, og jeg mener kanskje at det er hakket sterkere enn sist jeg gjorde det med en CB test. Toer ikke juble enda, men tar en ny i morgen tidlig, og ser da.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...