Love2bemom Skrevet 3. november 2006 #1 Skrevet 3. november 2006 Jeg har fått total dilla på ananas...lager meg flere ganger i uka fruktsalat...med ananas,pære og eple... Er det sunt?Er jo søte frukter...Men det er jo mye bedre enn å spise sjokolade...?Selv om det blir litt av det oxo;))) Noen som vet hvilke vitaminer det er i ananas? Skrev samme tråd på skravlesiden,fikk svar om at ananas var farlig...kunne få SA...??? Noen som vet noe om dette?Merkeligste jeg har hørt...
selfangerkjerringa Skrevet 3. november 2006 #2 Skrevet 3. november 2006 Bedre med fruktsukker enn raffinert sukker!!! Definitivt tips: skjær ananas (fersk) i skiver, strø over litt chilipulver og melispulver, ha i stekeovnen på 175 grader i 5-10min, spis... hvis du vil så passer det veldig godt med is til. Men da blir det jo ikke like sunt, hehehe
tullla Skrevet 3. november 2006 #3 Skrevet 3. november 2006 Ananas er kjempesunt! Er noe med fibre og slik i tilegg til vitaminer har jeg hørt.. Dessuten skal det hjelpe for å få igang fødselen har jeg hørt (hvis tiden er moden da)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå