Gå til innhold

Ang. disse stikkingene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at flere kjenner dette nedentil,og det gjør jeg også.Men,jeg kjenner det helt nedest i magen også...sånn langt ned i bekkenet virker det som.

Er det normalt også eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er sånn jeg kjenner og.. lurte litt på om det var uvi her om dagen men det er jo mest på kvelden.. å i mellom presser det sånn at jeg er redd lillegutt skal dette ut haha

Skrevet

Hmmm....uvi har jeg ikke tenkt på en gang...kan ikke være det håper jeg??

Har ingen andre symptomer.Kanskje det er at hodet "skrur" seg lenger nedover?For jeg kjenner av og til at hun rører på hodet,og da stikker det skikkelig nede ved skambeinet der...

Skrevet

Er hodet feste når han kan røre seg? Fordi jeg også har desse stikkningen...revnefølelse nesten... og mange sier att dt er det han driver med..fester seg... er spesiellt når jeg må tisse og går samtidig jeg får dt..må ofte stoppe helt opp..

Skrevet

har det skkurat sånn æ åsså...Ikkje godt

Skrevet

ja blir sånn at man må stoppe opp helt og gjerne tisse rett etterpå ell m samme! virker nesten som han biter meg i blæra, lille gutten hehe.. men det er frytelig ubehagelig altså.. får høre m lege til uka når jeg skal på kontroll...

Skrevet

Jeg har også hatt disse stikningene i et par uker, men hodet er ikke festet enda (begynner på uke 40 i dag). De kommer spes. når ungen beveger seg ja.... mon tro om de rett og slett er borti noe (blæra kanskje?) som gir denne følelsen? Vet at babyene kan røre masse på seg etter hodet er festet ja:-)

Skrevet

Så dere kjenner det i magen dere også?Eller helt nede ved skambeinet da...

Skrevet

va det e rett og slett grusomt, men det hjelpe å tisse, førrde om det kommer tre dråpa..hihi

Skrevet

Har også bynt å kjenne mer til stikkinger, så det kjennes ut som et "lyn" i lysken også =/ Noen andre som har "lyn" i lysken????

Skvetter rimelig bra til, varer bare et lite sekund men er vondt da

Skrevet

Kjenner de forferdelig e stikkningene jeg og.... LYN inni vagina liksom

Skvetter så jeg ser mann med ljåen.... hehe

Skrevet

JA! Jeg har "lyn" i lysken! PLUTSELIG! Gjerne som ett etterslep av stikkingen/"Revnefølelsen" i undelivet.. Hva ialledager er det!!?!? Klarte ikke stå på foten den lille stunden det varte...og det hendte flere ganger etter hvernadre... Merkelige opplevelser en skal utsettes for! *hehe*

Skrevet

Hatt det sånn et par uker jeg også. Merker det spesielt når jeg setter meg på huk, eller når jeg har gått litt. Da stikker det skikkelig "der nede".

Skrevet

jeg skal spørre på kontrollen på torsdagen jeg:) jeg har hørt det er fordi hodet fester seg, men har dere det mest på kvvelden? det har jeg.. er faktisk ganske vondt, gjerne etterfulgt av magevondt...

Skrevet

Var på UL på torsdag og spurte jordmor om denne stikkingen. Hun sa at det var mest sannsynlig at det kom fra bekkenet og ikke fra selve livmorhalsen eller livmor. Ikke vet jeg .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...