Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker lillemor må få lekegrind så jeg kan føle meg litt tryggere og ikke ha blikket festa på henne hvert eneste sekund når hun begynner å putte ting i munnen osv. Noen som har noen anbefalinger om type og slikt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en firkanta en som jeg kan heve bånn på.. kjempe kjekt... veslegutt liker å ligge høyt å se... vet ikke hva butikker hvor den er kjøpt heter.,..

Skrevet

Vi har også en firkantet med trinnløs høyderegulering av bunnen. Vi har et vattert leketeppe til lekegrinda. Det har kanter opp på sidene som knyttes fast i sprinklene (slik som sengekant til sprinkelseng).

Er veldig fornøyd med den.

Hvis jojjo-bebisen får småsøsken en gang, er det utrolig kjekt med trinnløs regulering av bunnen, slik at du kan bruke den fra babyen er nyfødt. (Slik at støresøsken ikke får plaget babyen).

Odin sov dagdupper oppi lekegrinda de første månedene.

Skrevet

Hm høres lurt ut..Tenker hun får begynne å venne seg til det nå, 3 måneder snart. vil gjerne ha bunnen godt opp fra gulvet og, fæl trekk i den her gamle bygården..

Skrevet

Har sett at BabyDan har en (Babyshop), skal jeg kjøpe meg, venter på at de kanskje skal få den på tilbud... Den er helt lav, kun et metall"gitter, og med port. Madrassen ligger på gulvet... Så da kan faktisk du gå inn og sitte i den og. Og når barnet blir større så kan h'n krype inn/ut selv... Og den kan "brettes ut", så kan det brukes som peisbeskyttelse f.eks...

Skrevet

Ja, nå skrev du jo akkurat at du ville ha babyen opp fra gulvet... Da er vel neppe den så kjekk den jeg anbefalte! :o)

Skrevet

Kjøpte min på Simo. Den kostet 990.- kan ta bunnen opp og den er 1x1 meter. Veldig fornøyd med den. Det er også hjul, bruker de ikke så mye. De grei når jeg skal vaske gulvet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...