snuppa6-fikk jente 19/3 Skrevet 3. november 2006 #1 Skrevet 3. november 2006 bare lurer om det er noen her som jobber på ambulanse her og som har erfaring med hvordan det går å kombinere med småbarn? var midt i utdanningen min når jeg ble gravid, men har fått utsatt eksamen min ett år om jeg skulle trenge det, men er veldig usikker på om det er en jobbb det går ann å ha sammen med familie og barn....
Lykkelig! :) Skrevet 3. november 2006 #2 Skrevet 3. november 2006 Hei! Jeg jobber ikke med ambulanse, men jobber i helsevesenet. De fleste som jobber i ambulanse jobber vel turnus som mange andre. Det er ikke ideelt, men det går nok helt fint. Det er en fordel om du har en mann som har fast arbeidstid siden du mest sannsynlig må jobbe både dag, kveld og natt. Lykke til! Det er en kjempespennende og utfordrende jobb så anbefaler deg til å fortsette.
Juliemamman Skrevet 3. november 2006 #3 Skrevet 3. november 2006 Hei. Jobber ikke i ambulanse, men har tatt utdanning, men mangler læretid.I utdanningen hadde jeg litt praksis, og tillater meg derfor å svare på spørsmålet ditt. Hvorvidt det egner seg å kombinere med småbarn avhenger av jo hvor mye hjelp du har av mannen din, evt familie. Det avhenger også av hvilken ambulansetjeneste du jobber i. Noen har vakter som går over flere døgn i strekk, og da kan det kannskje bli værre å kombinere det. Men ved de største tjenestene der det er kortere vakter skal det nok være mulig ja . Kjenner mange som kombinerer yrket med familie og barn....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå