Gå til innhold

Andre som "spyr" i søvne...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff!Våknet i natt av at DET stod i halsen på meg! Kom aldri skikkelig opp, men fy f*** eg slet etterpå... Hadde bare lyst å spy opp alt eg hadde ...

Er dette normalt? Har jo hørt spiserøret blir slakkere under graviditeten og har jo merket dette med at det er lettere å gulpe når man raper å sånn:-) For å ikke nevne SURE OPPSTØT! *ugg*

Men er det flere som har opplevd dette? Jeg er 39+1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

FY!!!!!!!!!!!! Det er så ekkelt!!

Våknet flere ganger (da jeg fortsatt kunne ligge på ryggen) av å ikke få puste. Hadde da spy i halsen.

Skal tro kjæresten min ble redd noen ganger. En gang våknet han av at jeg ikke pustet,men jeg våknet så og si samtidig og hostet det opp og fikk puste igjen.

Jeg var da også veldig plagetmed halsbrann.

men hjalp å liggehøyt fra midten av ryggenog opp.

Håper det går bra med deg. vet hvor ekkelt det er!! Men hold ut., har gitt seg her,men ligger ikke på ryggen lengre,så ingen fare for å kveles.

Lykke til :)

Skrevet

Lukkemuskelen i magen blir litt slappere, så maten har det med å komme opp ja.. Kalles ofte halsbrann, eller sure oppstøt..

Legg noen klosser under hodegjerdet på senga, evt ha en ekstra pute under hodet så du kommer litt opp. Hvis du plages av smerter i halsen pga magesyren så kan du f.eks knaske Gaviscon. Kjøpes reseptfritt på apoteket og er visstnok trygt for gravide. Hindrer at gugga kommer opp og at den smaker så jævlig...

Skrevet

Har skjedd meg et par ganger ja, har bråvåknet av at jeg får noe oppi halsen, hoster og styrer, skikkelig ekkelt!!

Prøv tyggetabletter og ligge høyt med hodet, som nevnt her...

Skrevet

Uff :(

Bra vi er flere ja :-)

Ligger med 2 puter om natten og på siden... Har også gått å tygget på disse tablettene mot sure oppstøt og de hjalp veldig... men nå er liksom det vekke (tok akupunktur mot det - og det hjalp!) - så nå er det liksom bare *ugg ugg ugg ekkelt ettellerannet* :-(

Glad jeg bare har 8 dager IGJEN! :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...