Gå til innhold

noen her som har fått riktig svar ved å teste seg før ikm?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fikk positiv test 3 dager før ikm(cb digital)

Jeg var så forbredt på negativ siden det var så tidlig,men det sto gravid før jeg rakk å tisse ferdig nesten;o)

Det stemte i mitt tilfelle hvertfall,jeg er nå 6+5:o)

Jeg blir noedt til aa si ja.

Har IKM i morgen eller soendag, og saa testet jeg svakt positivt med noen billigtester onsdag, mens med CB har jeg testet helt negativt i gaar og i dag. =o)

Saa mye for overoptimisten. Jeg er bare i 1 pp saa kanskje litt for godt til aa vaere sant. Men helt aerlig tror jeg det er individuelt, det at noen kan teste foer, noen paa IKMdagen og noen leeenge over.

Annonse

Det er ekstra kjedelig med de som virkelig er her inne lenge, uten at jeg vet hva som offisielt regnes som lenge, et aar og mer kanskje? Men, likevel, jeg er ogsaa utolmodig, selv om jeg er i 1 pp. Jeg er utolmodig fordi jeg er 34 aar... =o) Eller 34,5 da, om jeg skal vaere helt aerlig. Jeg er ogsaa utolmodig fordi jeg har mistet to ganger, og foedt barn, saa min statistikk gir meg grunn til aa vaere utolmodig, selv om er bare i foerste proeverunde. Det at barnet kom etter de to tidlige MA jeg har hatt, taler jo i min favoer.

Saa....selv om jeg baade har lett for aa bli gravid og selv om jeg er i 1 pp, saa anser jeg ikke meg selv som en som har alle oddsene i min favoer i dette gamet.

Jeg mener du kan vaere saa utolmodig som det maatte passe deg. Det er jo flott aa vaere her inne aa laere mens man proever ogsaa, det er mye derfor jeg er her. Har vaert inne i to uker, og har laert MASSE. Takk alle dere superproffe og alle andre ogsaa.

Jepp. testa negativt dagen før IKM, og den stemte den gitt. Fikk TR 5 dager over....

Ikke for å kødde med deg ogdå, jeg så bare det humoristiske i spørsålet, og får litt sånn galgenhumor når man sitter med bleie på på bursdagen sin, og egentlig hadde bestilt graviditet..

Jeg fikk IKKE riktig svar ved å teste før IKM. Testa dagen før og vanvittig snøhvitt negativt resultat.

To dager etterpå, altså en dag etter IKM, svaaaaaaaaaaak positiv.

I går, 4 dager etter ikm, sterkere positiv på legetest.

Jeg brukte QR, vet ikke hva legen brukte :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...