Gå til innhold

Dager igjen idag fredag 3.11.2006 ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

41 dager igjen... :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2 dager igjen nå, håper det skjer i løpet av helga!!

Skrevet

5 dager igjen her... Masse kynnere og vondter i dag... (håpe,håpe)

Skrevet

79 dager igjen :)

Skrevet

49 dager igjen... håper prins(essa?) kommer litt før tia... ;)

Skrevet

6 dager igjen til termin. ;-) Har hatt masse murringer og vondt i ryggen i flere dager nå, så det er nok noe på gang snart...

Skrevet

I dag er d 31 dager til min termin,men tror han kommer før,har hatt veldig mange vonde kynnere siste dagene:)

Skrevet

4 dager igjen og ingen tegn til fødsel.

Skrevet

28! Måtte tiden bare rase avgårde!!!!!!!!!!!!!!! :-)

Skrevet

26 dager igjen... leeeeeeei....

men kanskje likså greit, mye som mangler til den lille ennå, satte netopp på en maskin med klær,så jeg får gjort greit det i allefall:) men utstyret står lagret hos svigermor ennå, begynner å bli litt stresset ja.... men med flaksen jeg har så blir det vel overtid....

Skrevet

nicket mitt sier alt! Men er ikke så farlig. har klart å blit tsyk nå,men håper jeg blir frisk og kan bli mamma i helgen :)

Skrevet

Jeg har igjen 12 dager til termin, sambo planlegger en tur til Gøteborg i morgen, han mener han skal klare det på 7 timer. Bullshit.

Forgje fødsel startet på dag 11. Huff blir så irritert!

Skrevet

En dag.... har termin i morgen...men ingen andre tegn enn det alle andre her inne har: murring, masse kynnere som presser ned, økt utflod som er litt slimete innimellom... osv osv. Det er vel bra å vente!

Skrevet

39 dager igjen nå... håper vesle jenta mi kommer litt før... har så mye smerter om dagen( ikke fødselsrelatert) men svangerskapsrelatert.. så begynner å bli sliten ja...

Skrevet

26 dager igjen:) Gleder meg til den lille kommer ut:)

Begynner å bli tungt å dra på julegavehandel med bekkenløsning, og snøføre...:)

Skrevet

termin i dag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...