jejeje Skrevet 3. november 2006 #1 Skrevet 3. november 2006 Jeg har hatt menssmerter av å på i flere uker nå. I natt våknet jeg av kraftige smerter i nederste del av mage og i ryggen. Det varte kanskje rundt ett minutt. Litt over en time seinere skjedde det samme igjen. Det ble liksom plutselig ganske så vondt for så å bare "brå" slutte etter ett minutts tid. Er dette rier? Jeg ventet på at det skulle gjenta seg, men det har ikke skjedd enda.
babylover Skrevet 3. november 2006 #2 Skrevet 3. november 2006 ring føden! Betre å gjøre det en gang for mye...
mom-to-be Skrevet 3. november 2006 #3 Skrevet 3. november 2006 Det du beskriver høres akkurat sånn ut som jeg har det! Jeg venter også på gjentakelse, men har hatt det sånn siden mandag nå, så jeg har gitt opp:-) Har snakket med jordmor og hun mener det er modningsrier. Hos meg er hodet festet og hun mente at jeg holdt på å bli moden sist kontroll så det kan sikkert stemme. Er i uke 38. Hvis du er veldig utrygg kan du jo ringe føden, men tror egentlig de kanskje vil si det samme som min jm sa, at du bare skal ringe igjen hvis de tar seg opp og kommer tett og ofte. Lykket til hvfall! klem fra meg
jejeje Skrevet 3. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 3. november 2006 Det er spennende det her hvertfall. Jeg har to uker igjen til termin og jordmor mener jeg føder før tiden. Hodet er festet her også og har vært det i noen uker nå. Begynner å bli lei av menssmerter og modning nå egentlig. Klar for at det skal skje snart.
mom-to-be Skrevet 3. november 2006 #5 Skrevet 3. november 2006 Jeg også!!!! Hos meg kommer det helst om natten og nå har jeg begynt å bare vente på at det skal gå over istedet for å vente på at det skal komme flere, for da blir jeg bare skuffet og ventetiden blir så lang! Skull ønske vi visste hvilken dag det ville skje, jeg,,, er ikke så flink med overraskelser! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå