metemor venter på gutt nr 2 Skrevet 3. november 2006 #1 Skrevet 3. november 2006 Jeg skal muligens settes i gang i neste uke, men er skeptisk. Hører så mange historier om styrtfødsel og andre ting. Noen som har erfaringer om dette å dele med meg?
Sentralstøvsugeren Skrevet 3. november 2006 #2 Skrevet 3. november 2006 Ble satt igang i uke 34 forrige svangerskap. De tok først vannet, så satte de drypp til å få riene igang, Forskjellen fra første fødsel synes jeg var at jeg fikk mindre med "pusterom" mellom riene. Fødselen gikk forsåvidt fort. Den var unnagjort på 4 timer. Hvis jeg kunne slippe, ville jeg foretrekt at naturen fikk gå sin gang selv...... Lykke til uansett:0)
lucky_mom Skrevet 3. november 2006 #3 Skrevet 3. november 2006 Jeg var til kontroll hos legen min igår, og diskurterte igangsettelse med henne pga stor baby. Hun er selv trebarnsmor, og ble igangsatt med den siste. Hun anbefalte iallefall ikke igangsettelse, da det kunne gi en mye mer intens fødsel. Bedre at ting starter naturlig når kroppen selv er klar for det. Med mindre det er fare for babyen da...
metemor venter på gutt nr 2 Skrevet 3. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 3. november 2006 uff, ja det er det jeg er redd. Grunnen til at jeg skal settes i gang er at jeg har karpaltunnel syndrom, og nå er det svært ille i venstrehånden, har nesten ikke følelse. Er fare for permanent nerveskade om jeg ikke får ut vannet i kroppen snart. Skal jo først på utgreiing på føden, og må vel egentlig bare stole på at de vet best... Takk for innspillet!
lana<3 Skrevet 3. november 2006 #5 Skrevet 3. november 2006 Min fødsel ble satt igang, hadde en kjempefin fødsel og lenge varte den også, du kan lese historien min her på min fødselshistorie... Tror egentlig det kan gå begge veier, hun jeg var på rom med fikk også satt igang fødsel og hun og hadde en fin normal fødsel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå