Gå til innhold

når en blir gravide, etter litt prøving, så blir en jo kjempeglad..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skjer det før jul, så håper vi at vi kan prøve å holde oss til julaften eller 1. juledag eller noe sånt. Men skjer det etter, så tror jeg at vi venter til etter at jeg har vært hos legen. :)

Vi hadde prøvd i et år før jeg ble gravid. Da det endelig klaffet hadde jeg bare lyst til å si det til hele verden. Var jo så stolt! Men vi ble enige om å vente til jeg hadde vært hos legen (fikk legetime i uke 12). Men i uke 11 mistet vi spira...

På en måte var det godt at ikke alle visste (hadde sagt det til et vennepar som også hadde prøvd en stund og som ble gravide samtidig som oss, og ei venninne). Da slapp vi å stadig møte folk på gata som spurte hvordan det gikk. Men samtidig var det også veldig kjipt å si til foreldre og andre venner at vi skulle ha hatt, men har mistet. (Valgte å si det til noen venner og familie for å ha forståelse hvis vi har en dårlig dag.)

Så hvis jeg er så heldig og blir gravid igjen, vil jeg vente så lenge jeg kan, helst til etter uke 12. Men våre nærmeste vet jo nå at vi prøver, så de kommer jo sikkert til å finne ut av det tidligere. (kan jo også være godt med litt støtte. Kommer sikkert til å være engstelig til jeg ser at det går bra)

Vi forteller det til familien i jula!

Hva er vel bedre julegave enn å bli bestemor/far!

Skal holde oss så lenge som mulig!

Men det er vanskelig! Spiste lunsj med ei venninde i går som har ei datter, og siden vi sjelden snakker sammen ble det spm om unger, og jeg hadde sååå lyst å bare hoppe opp og ned og rope "jeg testa positivt i morges!!!"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...