Sistemann i magen <3 Skrevet 3. november 2006 #1 Skrevet 3. november 2006 er det noen som vet hva som som skjer på 2.kontroll i uke 18?.. sambo vil gjerne være med for å høre hjertelyd osv, men hun gjorde ikke noe sånt sist.. Noen som vet hva hun kommer til å undersøke? Blir kjempeglad for svar!!
Skilpadden Skrevet 3. november 2006 #3 Skrevet 3. november 2006 det er bare å spørre legen, så får du sikkert høre hjertelyden. Jeg var på kontroll i uke 12, skal ikke tilbake før uke 22, for hun mente det ikke var behov før det, fordi jeg skal på ul.
snartmammapåny Skrevet 3. november 2006 #4 Skrevet 3. november 2006 jeg har fått høre hjertet hver gang jeg har vært til lege/jm etter uke 12. Men har fått intrykk av at dette kan variere fra lege til lege... ellers så gikk d i urinprøve, vekt og blodprosent.. litt snakk om form og om den sparket...
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 3. november 2006 #5 Skrevet 3. november 2006 Jeg hadde 2. kontroll i uke 19, men det er vel samme greia. Vi snakket litt om den generelle formen og hva vi kunne forvente skulle skje utover, tok de prøver vi skulle ta og hørte på hjertet. Mannen min var med, både fordi han ville høre hjertet og fordi jeg er helt ko-ko for tiden og husker ingenting, så han er min huskelapp :-)
Sistemann i magen <3 Skrevet 3. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 3. november 2006 tusen takk for svar!! Da håper jeg det blir en vellykket undersøkelse, sånn at han føler han er litt inkludert også Tror han savner det... I og med at han var så bestemt på å bli med til legen i dag
findus Skrevet 3. november 2006 #7 Skrevet 3. november 2006 Tror nok hun hører på hjertelyden hvis du spør om det, i hvert fall :-). Skal du til lege eller jordmor? Når var første kontroll da hun ikke hørte? På min andre kontroll (som var hos jordmor, den første var hos lege) skjedde: 1 Jeg meldte meg og leverte urinprøve 2 Jeg ble veid 3 Jeg kom inn til jordmor, og vi prata om litt forskjellig: Hvordan jeg hadde det, om det var noe jeg lurte på osv. 4 Hun målte blodtrykk på meg 5 Jeg la meg på benk, og hun målte på magen 6 Vi hørte på hjertelyden 7 Vi prata litt mer om ting og tang, og avtalte ny time. Tror i hvert fall det var alt - kan ha glemt noe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå