Gå til innhold

til dere som var på ul i uke 7-8...


*panama* med to søte små

Anbefalte innlegg

Kunne dere se hjertet slå?

Jeg har blitt henvist til ul av legen min pga kraftige magesmerter,selv om legen trodde alt var i orden så ville han ha en ul for sikkerthetsskyld...

Jeg er så spent på om jeg kan høre hjertet eller om det er for tidlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var 7+0 og så hjertet banke KJEMPETYDELIG..... men jeg fikk ikke høre noe da... bare se det, og se hjerterytmen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja,du kan se hjerte slå,og hvis legen vil så kan han sikkert slå på slik at du får høre det også,men er snakk om bare noen sek. man får høre det,tror det kan stresse barnet.

Har vært på ufattelig mange UL, alt fra uke 6 til uke 35,og har sett hjerte slå hver gang,nå med nr 2 er jeg 15uker,og har vært på 4 ul,første var i uke 6,andre i uke 8,og fikk høre hjerte da =)

 

Lykke til =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh,så morro...

Da er det håp for meg også...

Jeg vet ikke når jeg får time,men legen trodde det ble i løpet av neste uke.

Jeg er 6+4 nå;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på mitt første legebesøk når jeg var 6 uker og 5 dager på vei.. og fikk da se at hjertet slo! ;) Deilig følelse at det faktisk var liv! ;) Du kan ikke høre hjertet enda.. bare SE! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6+5 er jeg faktisk;o)

Jeg gleder meg..

Er ikke bekymra for legen mente at alt var bra;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde ventet til uke ti jeg, man vet aldri helst sikkert når man ble befruktet , og hvis man er kortere på vei enn man tror blir man skikkelig skuffet og bekymret om man ikke ser noe....Jeg angrer på at jeg gikk så tidlig. Men selvfølgelig det r opptil deg. Kanskje du er heldig og ser noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEg var 7+1 da jeg var på UL, der var det en bitteliten bønne med et bittelite hjerte som banket! Kjempekoselig!!! Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går ikke så mange uker uten å vite om alt er bra der inne...

Jeg har fått time til å sjekke om magesmertene jeg har er normale eller om det er noe galt.

Så jeg drar så fort som mulig;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei..jeg var også på tidlig ul, og det var helt utrolig hvor mye en faktisk så..du ser babyen;) hadde ikke trodd det så tidlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...