Gå til innhold

Menssmerter i nesten 24t. ......Andre??

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt har jeg ikke sovet, jeg har hatt kraftige smerter i magen hele natt. Smertene minner om menssmerter/kramper, men er sterkere.

Jeg spurte JM i går kveld og hun sa at det var normalt med menssmerter mot slutten. Hun spurte om jeg hadde utflod med blod - nei.

Men, er det virkelig normalt? Flere som har kjent noe liknende?

Jeg er 35+2 uker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde konstante mensmurringer/menssmerter i nesten to uker...badekar og varmeflaske var mine beste venner den tiden :o) Er kortere enn deg, og står på riehemmende, så de ga seg da medisindosen bare ble høy nok.

Når jordmor sier det er normalt er det nok det, er vel et tegn på modning. Ta kontakt med føden igjen om du blir i tvil, de er der for oss! Lykke til videre da :o)

Skrevet

Gode råd med varmeflasker og bad, stinemor.

Jeg skal fylle badekaret med en gang :)

Skrevet

Jeg har også det! Men de varer ikke i 24t sammenhengende hos meg, er alt for vonde til at det hadde vært mulig! da hadde jeg nok vært død nå...hehe, så jeg vet ikke om det er det samme. Kjennes ut som både ryggen og magen skal verke i stykker hvertfall.... Men nå er jo jeg i uke 38 også da. Jeg regner med at det er modningsrier jeg har. De kommer helst om natten hos meg.

Skrevet

Eg har hatt liknande ja. Kjem og går og har gjort det i snart to veker no.....Varmeflaske er veldig deilig :-) Det er heilt normalt og det er kroppen som gjer seg klar.

Skrevet

Har hatt mensensmerter siden uke 31 jeg.

Fikk undersøkt om det var modning, men det var det ikke.

Er nå 39+5 og det har tatt seg opp de 2 siste ukene. Sist jeg var hos jordmor, var livmorhalsen forkortet og åpen og jeg hadde 1 cm åpning,

Når de kommer er det ikke noe som hjelper annet enn å gå rundt og rundt synes jeg, ligge er i hvertfall ikke noe godt. Varme hjelper litt, jeg har fått min kjære til å kjøre bilturer med meg når det har stått på som værst, hjelper å sitte i bilen med setevarmeren på:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...