mamman te Vetle og Alma Skrevet 3. november 2006 #1 Skrevet 3. november 2006 Noen igjen fra Mosjøen her?
sommerful Skrevet 3. november 2006 #2 Skrevet 3. november 2006 Hei ja er også fra mosjøen. Har nettopp kommet inn i tredje semester, men hvert en liten tyv leser her angående de andre.Har termin i slutten av januar, vår første baby Så dette er spenende.Er 30 år. fast jobb hus hund og stasjonsvogn så nå er det bare babyen som mangler. Hva med deg?
JGG&J Skrevet 3. november 2006 #3 Skrevet 3. november 2006 Er ikke fra mosjøen selv, men jeg bærer på en halvt mosjøværing:) Har termin om 5 dager jeg!
Nicki_81 Skrevet 3. november 2006 #4 Skrevet 3. november 2006 Heisann, frå Mosyn e åg, mæ termin på nyttårsaftn. Ventæ i spenning om dæ bi keisersnitt før tiæ på grunn a lite fostervatn, så dæ e just ikkje sekkert dæ bi nå desæmberbeibi på me ein gång, mæn ellers e dæ ganske greit her.
mamman te Vetle og Alma Skrevet 3. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 3. november 2006 Min første og, sambo har en sønn på åtte fra før. E 24 år, ikke fast jobb, student, men med hus og delvis stasjonsvogn.. Ska du fø i mosjøen eller ssj? tenkt å hold me her i mosjøen om alt gjekk greitt.
ajamor Skrevet 3. november 2006 #6 Skrevet 3. november 2006 Hei på dere. Så koselig at det er Mosjøværinger igjen her. Jeg bor også i Mosjøen. Har termin i februar. Har ei jente og en gutt fra før. De følger no spent med på magen som vokser temmelig fort for tiden ;-)
sommerful Skrevet 5. november 2006 #8 Skrevet 5. november 2006 Skulle gjærne født her, men så lenge vi ikke har akuttkirurgi tar jeg ikke sjansen. Ser for meg å gjennomføre fødselen her og så i ambulanse til ssjøen. pga store rifter eller en morkake som ikke vil ut. Nei takk! Skal ikke kjøres i ambulanse så lenge jeg er med mine fulle fem skjønner du. Så det blir nok å kjøre de hærlige svinngene så snart det kommer en vanndråpe, eller at det murrer litt mer i magen enn vanlig. Skal foresten på UL i slutten av mnd, for å se om morkaken har trukket seg opp, den lå sist foran mormunnåpningen så kanskje blir det ksnitt. Hvet du hva du har Gutt eller jente i magen? Vi har ingen formening om det. Ene dagen i jente neste en gutt.
sommerful Skrevet 5. november 2006 #9 Skrevet 5. november 2006 Det nærmer seg med stormskritt, eller begynner du å bli lei?
Mamma'n til Julian Skrevet 5. november 2006 #10 Skrevet 5. november 2006 Er det meg du mener? Jeg er lei ja! Alt er kjempetungt nå..og sover dårlig om natta. Gruer meg til fødsel=( men det går nok bra! Vil føde nå...så er det over og jeg får se lille bebisen min=)
mamman te Vetle og Alma Skrevet 5. november 2006 Forfatter #11 Skrevet 5. november 2006 Det er bilturen ut til ssj, og tilbake som gjør at e vil føde her. Om det er fullt i ssj og du kommer før fødselen er ordentlig i gang får du ikke kom inn ein gang.. Va på omvisning her på føden på lørdag å syns det ser helt fint ut, og her har man jordmødre man kjenne. Har litt å si før trygghetsfølelsen. Men skjønne de som vil te ssj, tenkt sånn i beg a svangerskapet, men så hørt e at om du e selektert te å fø i ssj og rian kjæm om natta eller kvelden må man på legevakta å bi sjekka, å det friste ikke noe særlig.. Mi morkake lå og lavt ned og e blødde mye i beg, men etter som livmora vaks så flytta den seg oppover. Vi vente en gutt vi:) Ikke funnet noe navn enda. Tenkt på noen dåkker?
mamman te Vetle og Alma Skrevet 5. november 2006 Forfatter #12 Skrevet 5. november 2006 Ja, nattesøvnen e ikke den samme som før.. Våkne kvar gang e ska snu me.. Ikke så plaget av at e må opp på do iløpet av natta, så der e e jo heldi.. Din første?
Mamma'n til Julian Skrevet 6. november 2006 #13 Skrevet 6. november 2006 Er 24 år...og det er min første ja. Sambo har en gutt på 5 år fra før
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå