Gå til innhold

Mosjøen?

mamman te Vetle og Alma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen igjen fra Mosjøen her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei ja er også fra mosjøen. Har nettopp kommet inn i tredje semester, men hvert en liten tyv leser her angående de andre.Har termin i slutten av januar, vår første baby Så dette er spenende.Er 30 år. fast jobb hus hund og stasjonsvogn så nå er det bare babyen som mangler. Hva med deg?

Skrevet

Er ikke fra mosjøen selv, men jeg bærer på en halvt mosjøværing:)

Har termin om 5 dager jeg!

Skrevet

Heisann, frå Mosyn e åg, mæ termin på nyttårsaftn. Ventæ i spenning om dæ bi keisersnitt før tiæ på grunn a lite fostervatn, så dæ e just ikkje sekkert dæ bi nå desæmberbeibi på me ein gång, mæn ellers e dæ ganske greit her.

Skrevet

Min første og, sambo har en sønn på åtte fra før. E 24 år, ikke fast jobb, student, men med hus og delvis stasjonsvogn.. :) Ska du fø i mosjøen eller ssj? tenkt å hold me her i mosjøen om alt gjekk greitt.

Skrevet

Hei på dere. Så koselig at det er Mosjøværinger igjen her. Jeg bor også i Mosjøen. Har termin i februar. Har ei jente og en gutt fra før. De følger no spent med på magen som vokser temmelig fort for tiden ;-)

Skrevet

Skulle gjærne født her, men så lenge vi ikke har akuttkirurgi tar jeg ikke sjansen. Ser for meg å gjennomføre fødselen her og så i ambulanse til ssjøen. pga store rifter eller en morkake som ikke vil ut. Nei takk! Skal ikke kjøres i ambulanse så lenge jeg er med mine fulle fem skjønner du. Så det blir nok å kjøre de hærlige svinngene så snart det kommer en vanndråpe, eller at det murrer litt mer i magen enn vanlig. Skal foresten på UL i slutten av mnd, for å se om morkaken har trukket seg opp, den lå sist foran mormunnåpningen så kanskje blir det ksnitt. Hvet du hva du har Gutt eller jente i magen? Vi har ingen formening om det. Ene dagen i jente neste en gutt.

Skrevet

Det nærmer seg med stormskritt, eller begynner du å bli lei?

Skrevet

Er det meg du mener? Jeg er lei ja! Alt er kjempetungt nå..og sover dårlig om natta. Gruer meg til fødsel=( men det går nok bra! Vil føde nå...så er det over og jeg får se lille bebisen min=)

Skrevet

Det er bilturen ut til ssj, og tilbake som gjør at e vil føde her. Om det er fullt i ssj og du kommer før fødselen er ordentlig i gang får du ikke kom inn ein gang.. Va på omvisning her på føden på lørdag å syns det ser helt fint ut, og her har man jordmødre man kjenne. Har litt å si før trygghetsfølelsen. Men skjønne de som vil te ssj, tenkt sånn i beg a svangerskapet, men så hørt e at om du e selektert te å fø i ssj og rian kjæm om natta eller kvelden må man på legevakta å bi sjekka, å det friste ikke noe særlig..

Mi morkake lå og lavt ned og e blødde mye i beg, men etter som livmora vaks så flytta den seg oppover. Vi vente en gutt vi:) Ikke funnet noe navn enda. Tenkt på noen dåkker?

Skrevet

Ja, nattesøvnen e ikke den samme som før.. Våkne kvar gang e ska snu me.. Ikke så plaget av at e må opp på do iløpet av natta, så der e e jo heldi..:) Din første?

Skrevet

Er 24 år...og det er min første ja. Sambo har en gutt på 5 år fra før

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...