Gå til innhold

Noen fra Bergen her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Heisann.. Olsvik her, og jeg er 29år.. Har ikke vært innpå termin klubben før i dag, har helt glemt den av, og bare vært på trimester tråden...

Jeg ser på BIM treff tråden at det skal arrangeres treff i slutten av november, det hørtes kos ut!! Så sant jeg ikke har vakt da, så kommer jeg!

Nei, eg gikk på kleppestø både barne og u. skole siden jeg opprinnelig er der fra..

Hvor på juvik bor du nå? Jeg pleide å bo borte med Kebaben, men nå bor mamma i marikoven og jeg skal bo hos henne fra slutten av desember og til senest juni, for då er leilighheten min oppe på juvik/kråkos felte ferdig..

Jeg bor mellom kebaben og kråkenes verksted,eller hva det no heter.. Flyttet dit i sept,har bodd på haugland de siste 10 år. Kommer egentlig fra Haugesund. Har tenkt å flytte tilbake til haugland om 1 års tid,hvis vi finner en brukbar og rimlig pris på leilighet der. Har bare 1 soverom der hvor vi leier nå. Men vil jo trenge 2 rom etterhvert.

Er du og født i 83? Kanskje vi kan bli kjent og "slite" oss gjennom dette sammen.? hehe.. Fikk vite i går at ene bror min skal og ha en liten en,så eg blir tante i mai..mamma i mars. Gleder meg.

Annonse

så gøyt då..Mamma og tante:)

Jeg også er 83 modell, har faktisk bursdag i mars også:)Hadde vært arti å bli kjent med noen i nærheten, så har jeg noen å finne på ting med i permisjonen..Du skal ha permisjon sant? Har du msn? I så fall er min adr [email protected]

Hadde bursdag sist torsdag,så det blir langt mellom meg og den lille sin bursdag. Har ikke fått nett i leiligheten enda,så derfor har jeg ikke svart før nå. Bestilte bredbånd for 3 uker siden,å enda har det ikke skjedd noe. Trodde ikke det skulle ta så lang tid. Men men. Legger deg til på min msn eg,er pinglo der og..

Kor morsomt...Ja vi har nok gått på skole sammen da..hvor gammel er du?

Jeg kommer hjem til jul, og blir mest sansynelig hjemme fra da av hvis jeg får syke melding..

Vi sku jo nesten ha hatt en bim treff for Bergen rundt jule tidene då, eller etter..

Det er vist rene baby boomen igjen på gang nå..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...