sørlandstulla Skrevet 3. november 2006 #1 Del Skrevet 3. november 2006 Jeg så i et annet innlegg her at du hadde mistet samme dag som meg.. Ja vi prøver videre. Ser ikke ut som det skjer noe med det første. Venter på EL. Men har ikke hatt regelmessige sykluser etter jeg sluttet på pillen. Har gått alt fra 2 uker til 2 mnd... Så jeg får vel bare smøre meg med tålmodighet. Men nå prøver jeg og tempe og sjekke sekret o.l. for i det minste å bli litt bedre kjent med kroppen min. Kanskje jeg kan merke ting litt bedre... Dere da? Prøver igjen? Fått EL denne perioden? Krysser fingrene for oss begge... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6942185-hei-innimeg/
Hello superbaby Skrevet 5. november 2006 #2 Del Skrevet 5. november 2006 Hei sørlandstulla Jeg hadde helt regelmessige sykluser før jeg ble gravid. Nå aner jeg jo ikke. Før jeg ble gravid hadde jeg skikkelige EL-smerter hver måned. Så visste ganske nøyaktig når det var. Jeg hadde veldig vondt fredag og i går. Så jeg tror at det er EL. Men føler ikke at jeg kjenner kroppen min så godt lenger. Skjedde så mye rart med den... men det er jo bare å prøve på. ) Ikke så veldig godt å ha sex med sånne smerter da.. men overlever det og.. ) Prøver altså igjen. Håper vi lykkes. Måtte dere prøve mange måneder før dere ble gravide forrige gang? Jeg slutta på pillen i april og ble gravid i august, men prøvde ikke så veldig aktivt de første månedene. Jeg krysser fingrene for deg også - blir spennede å høre hvordan det går... God-lykke-til-klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6942185-hei-innimeg/#findComment-6966759
sørlandstulla Skrevet 6. november 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg hadde regelmessige sykluser før jeg gikk p pillen, etter jeg slutta var det bare kluss og uregelmessigheter. Mensen varierte i lengde og styrke, sykluslengden varierte fra to uker til to mnd og EL visste jeg aldri når var... Vi prøvde i et år før jeg ble gravid. Rakk akkurat å komme til en elendig gyn som ikke sa så mye om hva han undersøkte, men ville jeg skulle prøve pergotime for han tenkte at jeg kanskje ikke hadde EL. Fikk hentet pillene, og ventet på mensen slik at jeg kunne begynne på dem. Men mensen kom ikke... Så ble det SA og nå prøver vi igjen. Nå tror jeg faktisk at ting er kommet litt i system igjen i kroppen min. Hadde EL i går faktisk (nå har jeg funnet EL to ganger etter SA, er jo riktig så fornøyd! hehe...) og nå har jeg kjent noen smerter begge gangene jeg har hatt EL, så nå føler jeg at jeg kjenner kroppen min bedre og merker hva som skjer. Deilig følelse. Under SA en var noe av det værste at jeg ikke følte jeg kjente min egen kropp. Fosteret hadde mest sannsynlig vært dødt en liten stund og jeg hadde ikke merket noe. Ikke hadde jeg noen kontroll over det som skjedde, og følte at nå var det tilbke igjen til uregelmessige sykluser jeg ikke skjønte noe av... Men nå ser det altså ut som jeg kjenner litt mer av det som skjer. Kanskje du også hadde EL i helga? Jeg fikk lurt med meg min kjære til sengs tre ganger i går, så funker det ikke nå, så er det ikke vår skyld i allefall. Hehe... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6942185-hei-innimeg/#findComment-6977312
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå