Gå til innhold

Et spørsmål, Til dere kule mager!!!


Ellen propellen

Anbefalte innlegg

Ja, jeg er her enda i ventemodus. Har murring i magen, og sovner veldig tidlig om kveldene.. og så er jeg så følsom.. huff. Hadde siste mens 4 oktober, og skulle vel hatt den igjen nå?? Pleier ikke å gå mer enn en måned.. Men har ikke testet positivt enda.. må ikke glemme at jefg fremdeles har masse luft i magen.. Hva tror dere jenter? Tror dere tanta kommer i dette tilfellet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er usikker på alt...hmm...men symptomene er der=) men kan jo hende du tenker mye på det å da kommer ikke mens...sånn har jeg hatt det før..men når tok du test sist??

 

håper du er gravid asså....xxxxxxx fingrene.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm....ta en test i morgen TIDLIG!!! kjøp en clear blue....vanlig eller digital....de er jo best...hvis ikke du tar den da...

 

håper håper håper!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, maria!! Men synes du ikke det er rart med den luften i magen? Jeg har hatt det en uke nå.. er ikke det også et symptom da?

Opplagt om dagen, men tiiiidlig i seng.. Sovner med lille gutt mens vi leser i åtte tiden, står opp igjen og er helt kake klokka ti.. jeg pleier å være våken til 2330 hvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jo...rart med den å...men noen får jo luft i magen ved mens å...jeg hadde luft i magen da jeg var gravid...aldri ved mens...og jeg har vært kjempe trøtt siden dag 1...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller aldri luft i magen ved mens.. Spennende dette her altså. Jeg tar en test i morgen tidlig jeg da.. var du følsom, eller er du det? jeg tåler ingentig om dagen, og blir lett lei meg. I dag tidlig ville ikke lille gutt på 2 ha på seg ytterklær.. som vanlig. Jeg hadde dårlig tid, og måtte sette han på fanget litt hardt og tvinge på han jakka.. huff, fikk skikkelig dårlig samvittighet og nesten på gråten i bilen til jobb etter barnehagen. Min samboer er ikke hjemme i dag ser du.... hehe, men jeg gjorde jo ingenting gale, allikevel fikk jeg så innmari vondt. Ikke helt normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...men normalt hvis du er gravid...jeg var bare sinnsykt dårlig humør rundt uke 6...men elllers hvert i kjempe form...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...