Gå til innhold

Mai: Er babyene deres fortsatt interisert i babygymmen sin?


Andreas kom 17.Mai 2006

Anbefalte innlegg

Gutten min kan ligge ca 2min før han blir sinna fordi han ikke klarer å rive lekene ned fra stativet,så er mer stas å ha leker rundt seg på gulvet så han kan plukke opp det han vil ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

oda og vilja er enda veldig opptatt av babygymen sin de.. har en del leker med lyd som henger der og da er det stas å trykke på de.. vilja har da oppdaget at ho har føtter så ho sparker som besatt på de... det kan ho ligge å gjøre leeeenge før ho går lei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja ... av og til men ikke alltid. Er mer interessert i å komme seg rundt og finne andre leker hun nå.

Lurer på om vi skal pakke vekk babygymen snart ... liten vits å bare la den stå der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Her er det lenge siden vi i det hele tatt tenkte på den! Hun vil hele tida rulle seg rundt på magen nå, og da er gymmen bare i veien så hun lir sinna på den. Og alt skal i munnen, så jeg tror hun ville bli frustrert ganske fort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi liker seg godt ennå. Bytter litt på lekene som eg henger opp og har flyttet dem ut til hjørnene slik at hu må strekke seg for å få tak i lekene. Men så veldig mange minuttene går det ikkje før ho blir lei dersom ho ligger alene og leker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pakka vekk babygymmen for et par mnd siden, for lillegutt ville ikke ligge på magen. Da tenkte jeg at han i alle fall ikke skulle ha noe spennende å se på når han havna på ryggen. Hver gang jeg la han på magen snurra han seg rundt på ryggen.

Nå snur han seg begge veier og får tak i det meste som ligger rundt han.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...