Gå til innhold

fikk angst i natt(samme som på skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg lå å tenkte...på legetimen i dag...

så gikk det opp fpr meg...innen en mnd skal jeg føde å bli mor

jeg fikk skikkelig angst...fikk ikke puste og ble helt svett

det var så ekkelt for jeg har hatt et helt greit forhold til det å føde og slikt fram til nå

sitter igjen med en nervøs følelse i magen som ikke vil gå bort

måtte bare fortelle...så ekkelt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Skjønner godt hva du mener. Eneste man kan gjøre er å prøve å finne spenningen i fødselen. Tenk på at det er noe vi må gjøre med glede for å få treffe barnet vårt. En ny ri, ett skritt nærmere. Vet man får noen "svarte" øyeblikk, men fin det positive i fødselen. Tro meg, når det er igang går det så greit.. Da er angsten borte. Lykke til.

Skrevet

håper det...det går vel over..er ikke sånn at jeg gruer me g veldig til fødsel..men fikk vell litt panikk:)

Skrevet

skjønner veldig godt hva du mener,har det selv sånn av og til!noen gangre gleder jeg meg skikkelig,mens andre ganger når j tenker på min forgje fødsel,så får j helt angst og vil ikke!!!

GÅr hele tiden og kjenner etter om det ikke skal skje noe snart,men så plutselig tenker j at j ikke vil,da er det ingen vei tilb..det er det jo ikke uansett..he he!

Nei,vi får nok bare glede oss over det,er jo det største som skjer oss her i livet,og forgje gang så var alle vondtene borte når j fikk se datteren min..LYkke til;)

Skrevet

takk og lykke til til deg også;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...