Bjørg og Audun Mathias Skrevet 3. november 2006 #1 Del Skrevet 3. november 2006 Hallo jenter! Syns det har vært så rolig her at det har gått noen dager mellom hver gang jeg har vært innom! Det går bra med meg. Det er bra med nedtrykk og slikt. Det kjenner ut som jeg skal få mensen hele tiden, men det lar seg vente på. Babyen har tydeligvis god tid. Har vært litt kvalm den siste uken og har blitt skikkelig forkjøla og det er, etter mitt syn, et meget upassende tidspunkt å få slikt på. Er litt utålmodig nå. Jordmor syns jeg er like rolig, men det er nok den ytre fasaden når jeg er hos henne! Sa til jordmor at babyen måtte være uten før 9. nov, mor og far har frihelg og kommer bort for å se. Jeg har ny time hos henne på mandag, men hun mente vi ikke kom til å trenge den timen. Men hvis jeg trenger den blir det "telemarksving" som jordmor sa, (stripping eller hva det nå heter). Svigerinnen min hadde det på begge jentene sine og da kom de to dager etterpå. Til opplysning så ligger dere inne på gruppe på mobilen min, og Åsmund har fått beskjed om hvordan ting er ordnet! Med muntlig gjennomgang og et ark om hva han skal skrive :-) (Han er sinnsykt god på meldinger som "ja", "ok" og "snart". Noen som kjenner seg igjen? Så for å være sikker... hi, hi, hi) Men si meg... er det bare meg eller blir dagene lenger på slutten? Jeg er jo klink våken når Å står opp kl 0600. Jeg jager ham på jobb kl 0700 så han skal komme hjem kl 15. Da er jeg lei for leeeeeeeeeeeenge siden! Dagene inneholder i grove trekk: klesvask (så fort det er noe i dunken), lese (og det har gått en del bøker i dag siste), strikking og tv-titting (men det er så lite på den skjermen). Vel... får belage meg på enda en dag med venting! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6941987-hauck-p%C3%A5-overtid/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
*mmn* Skrevet 3. november 2006 #2 Del Skrevet 3. november 2006 hei du!! Ja, har vel vært litt stille her inne...mulig det kan være fordi flere av oss har født? hihi....får litt annet å henge fingrene i da ja! Gled deg! Og ang klesvask...bare kos deg med at det er lite å vaske nå, du....det blir fort mere! Og ja...dagene ER lange på slutten... bruk tiden på å hvile deg, og kos deg! Gå på kino, ut og spise, handle julegaver...etc.... det blir lite tid til det etter ungen er ute skal jeg si deg! håper vi får beskjed om fødselen nå snart;-) Lykke lykke til om det plutselig skjer! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6941987-hauck-p%C3%A5-overtid/#findComment-6942817 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma til en, to, tre Skrevet 3. november 2006 #3 Del Skrevet 3. november 2006 Halloen.... Vente, ja. Ikke mye tid til det her i huset.. Håper neste uke kan bli litt mer roligere. Hannah på snart 18 mnd har hatt kronisk diarè og sprutoppkast denne uken. Har hatt opptil 20 bleieskift om dagen og enkelte ganger på natta også. Får ho ikke til å spise noe, men heldigvis drikker hun endel. I dag er første dagen hun klarer å holde på maten (det lille hun får i seg). Er temmelig sliten og har vært innmari kvalm jeg også, men har klart å styre unna foreløpig... I tillegg har det gått vannkopper i barnehagen på hennes avd., men har heldigvis ikke brutt ut hos henne (enda), mens jeg derimot har fått kløende prikker på mage, rygg og lår.... ha-ha! Var i dag til kontroll og hadde to leger til å se på utslettet, men ingen ante hva det var. Kanskje det er en form for mini-vannkopper (espresso-kopper...). Nei, nå er det kose-tid igjen. Pliktene kaller. Gry Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6941987-hauck-p%C3%A5-overtid/#findComment-6946392 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonis* Skrevet 5. november 2006 #4 Del Skrevet 5. november 2006 Huff, overtid er ikke noe gøy - det kan jeg skrive under på! Men prøøøøv alt du kan å nyte de siste dagene med roo og freeed og masse søvn!!! Det blir det mindre av etter at bebiss kommer i hus!!!!! Og det er nok sikkert sant at det er stille inne på siden her pga av alle babyene. Har jo knapt tid til å sjekke mail!! Er så mye som skal gjøres når Torbjørn sover... Han begynner forresten å få et nogenlunde fornuftig sovemønster på natta - heldigvis. Nå legger vi han i elleve-tida (etter at han har sutra noen timer - han er som regel litt kranglete og lei på kvelden av en eller annen grunn) - så sover han til tre for litt pupp, så sover han til ca sju igjen. Deilig å sove mer enn to timer sammenehengende:-) Håper vi treffes flest mulig neste uke hos Mona. Hadde selvfølgelig vært kjempegøy om Hauck hadde født, kommet hjem og var klar for treff, men det skal vel kanskje mye til...?? Uansett så krysser jeg fingre, tær, bein og alt mulig for at alt skal gå bra med deg og at du slipper å vente mye lenger.... Tonis Tonis Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6941987-hauck-p%C3%A5-overtid/#findComment-6965585 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørg og Audun Mathias Skrevet 6. november 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 6. november 2006 Hallo igjen! Du snakker om soving! Jeg våkner midt på natta for tiden og ligger våken 2-3 timer før jeg klarer å sove igjen. Tror kroppen virkelig er klar for at det skal skje noe her. Var hos jordmor i dag. Fikk skikkelig undersøkelse. Alt var veldig fint og VELDIG modent! Jordmor Laila var veldig fornøyd og sa at når fødselen begynner har jeg allerede gjort unna en del. Det var godt å høre. Og dette er nok mye å takke modningsakupunkturen de 4 gangene jeg har vært der. Veldig fornøyd med det! :-) Hvis det ikke har gått framover de siste 24 til 48 timene nå så skal jeg ta kontakt med akupunkturdama igjen. Så langt som modningen har kommet så er jeg i hvert fall klar for fødsel, mente jordmor. Håper han snart finner ut at han vil ut! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6941987-hauck-p%C3%A5-overtid/#findComment-6980361 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå