konvall Skrevet 3. november 2006 #1 Skrevet 3. november 2006 Prøvde å få litt oppmerksomhet i går, men dengang ei.. Er helt ny her, så hadde vært kos å få litt innpass. Ser at dere "kjenner" hverandre, og jeg vil gjerne være med!!!!!!!!!!!!!! Dagene er lange innimellom når alle har reist, så da blir det litt besøk hos dere. Termin 9 des, så jeg er treg på BIM. Men, har ikke fått internett før nå pga flytting. Barn nr 3.
DiddiDaddi Skrevet 3. november 2006 #2 Skrevet 3. november 2006 Hei du og velkommen hit ) Er nok litt for tidlig på morgenen nå...og da jeg hoppet over fra 2.trimester var det heller ingen som sa "hei" på tråden jeg la inn. Men en blir jo kjent her etterhvert ) Kos deg videre i svangerskapet! Jammen ikke lenge igjen nå.
mamman te Vetle og Alma Skrevet 3. november 2006 #4 Skrevet 3. november 2006 Hei hei! Ikke fått nå særlig kontakt her jeg heller, men kunne jo ha vært litt mer aktiv selv sikkert.. hvor er du fra da? Lenge igjen?
konvall Skrevet 3. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 3. november 2006 Jeg har termin 9 des, så det er ikke så lenge igjen. Er fra Ringerike. Har sett det har vært fler her som er herfra. Er så gøy å lese når dere deler fødselsopplevelser ol med hverandre.
mamman te Vetle og Alma Skrevet 3. november 2006 #6 Skrevet 3. november 2006 termin 2 des her, så ikke så lenge igjen nå første termin er 20 nov, så kan egentlig komme når som helst nå Fra mosjøen jeg
rahi Skrevet 3. november 2006 #7 Skrevet 3. november 2006 Velkommen skal du være. Har ikke vært av de mest aktive selv her inne, men tar seg litt opp nå etter jeg har blitt sykemeldt. Hvem er alle som har rest hvor ? Og hvordan er formen?
SpongeBob Skrevet 3. november 2006 #8 Skrevet 3. november 2006 Bedre sent enn aldri! Beklager, det har vært så mye rart inne på BiM en stund at jeg bare leser Twilight-tråden. Den er for alle som ikke er helt klare for å begynne å diskutere fødsel, men ellers er klare for å diskutere det meste man tenker på når man går rundt med barn i magen høst/vinter 2006. Du kan jo stikke innom der og si hei?
konvall Skrevet 3. november 2006 Forfatter #9 Skrevet 3. november 2006 Det er spennende.. Jeg håper d skjer noe før, for jeg har to unger til som har avsluttninger osv på skolen, pluss at det er greit å være litt i rutiner før juleaften og romjula. Men, venter man så blir det ofte lenge å vente.
pastasalat Skrevet 3. november 2006 #10 Skrevet 3. november 2006 Hei og velkommen:-) Leit at du ikke følte deg velkommen. Husker da jeg skrev at jeg kom over i dette trimesteret, innlegget føk nedover siden og kun en eller to hadde lagt merke til det. Er nok en del som er mye på disse sidene i løpet av en dag og andre som ikke er det og mange som har egne chatte tråder. I dette trimesteret er en del sykemeldte eller har begynt permisjonen og da blir de mer "aktive" på BiM tror jeg. Nå etter permisjonen startet for meg er jeg stort sett innom hver dag men ikke alltid, men jeg sitter ikke så lenge. Innleggene forsvinner veldig fort siden nedover føler jeg så når man vil ha svar på noe er innlegget fort over på en av de neste sidene. Håper at formen din er bra og ønsker deg lykke til med ventetiden. Og så håper jeg at innlegget mitt hjalp litt så du føler deg litt mer velkommen....?:-) Klemmer
mamman te Vetle og Alma Skrevet 3. november 2006 #11 Skrevet 3. november 2006 jo, sant det! har det ikke travelt med å få den ut, studerer og har et muntlig foredrag 14 nov så jeg må være med på og en hjemmeeksamen som jeg prøver å bli ferdig med nå snarest:) Men med så mye å gjøre så går tiden fortere!
konvall Skrevet 3. november 2006 Forfatter #12 Skrevet 3. november 2006 Takk for tips. Skal sjekke ut de sidene dere tipser om. Er jo "grønn" her, så alt er velkomment.
åsså jeg da :=) Skrevet 3. november 2006 #13 Skrevet 3. november 2006 Hei og velkommen dere får komme inn på desemberklubben, er der jeg (og får inntrykk av) de fleste av desemberjentene er sniker meg bare innom på 3 trim når det er stille på desember har selv termin 30 des, er 100% sykemeldt og kjeeeeeeeeeeder meg klem fra
rahi Skrevet 3. november 2006 #14 Skrevet 3. november 2006 Kjeder meg ikke i det hele tatt. Synes der helt topp å få pause fra jobben og har tusen andre ting jeg har lyst å få gjort! irriterer meg bare litt at jeg ikke har overskuddet til å få gjort så mye som jeg har lyst til.
åsså jeg da :=) Skrevet 3. november 2006 #15 Skrevet 3. november 2006 hadde jeg fått gjort halvparten av det jeg skulle så er nok en grunn til at vi er sjukemeldte ja
lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 3. november 2006 #16 Skrevet 3. november 2006 Velkommen inn hit=)
selfangerkjerringa Skrevet 3. november 2006 #17 Skrevet 3. november 2006 velkommen skal du selvsagt være, HI! Jeg har ønsket deg velkommen inne på twilight-tråden også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå