mamman te Vetle og Alma Skrevet 3. november 2006 #1 Skrevet 3. november 2006 E det mulig!? E man hushjelp bære før at man e heime om dagan! over åtte mnd gravid og heilt greitt å fer ut å måk sny?! Forbainn.. mainnfolk!!!
Anonym bruker Skrevet 3. november 2006 #2 Skrevet 3. november 2006 hehe.... skjønner litt hvordan du har det, her er det heldigvis ikke snø enda, men typen blir sur om det ikke er rent her til en hver tid. og middag skal han ha daglig, hvis ikke så blir det surmuling resten av dagen... er 38 uker på vei, og begynner å bli sliten...
konvall Skrevet 3. november 2006 #3 Skrevet 3. november 2006 Å måke snø er vel noe av det siste du bør gjøre i din tilstand. Gi mannen din et tupp i ræv........ fra meg, og be han måke selv hvis han ikke vil du skal føde nå.
Nicki_81 Skrevet 3. november 2006 #4 Skrevet 3. november 2006 Sjønnæ frustrasjon din. Har åg ein sånn mann som masæ om at e ikkje jær nån teng når e bære trør heime om dagån. Heilt t e va hos lægen i går ijænn å fækk stræng besje om å ikkje jær nån teng som heilst ainnæ enn å set på sofan å drekk mykje vatn å et gåitt å variert. Då sjønnæ hain påinte liksom...
Anonym bruker Skrevet 3. november 2006 #5 Skrevet 3. november 2006 jeg er 30 uker på vei, Mannen min tok seg litt fri fra jobben for å måke snø han. Sa at jeg ikke kunne gjøre det i min situasjon.
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 3. november 2006 #6 Skrevet 3. november 2006 La snøen og hybelkaninene være! Kanskje ikke bare bra å sitte på sofaen, men å stå på pinne for mannen det er over kanten når man er høygravid. Hva med å ha vaskehjelp? Betale naboens 14-åring for å måke? Bestille ferdigpizza en gang i mellom? Evt frossen-pizza om Peppes er litt langt unna.. Vi har et ansvar sjøl jenter... Man må ikke presse seg! Om mannen blir sur så be han snakke med kollegene sine om hva de får av "service" når kona er høygravid! Likte ideen til en annen skravletråd der mannen insisterte på snømåking: hiv han ut med en 10-15 kg tung sekk på magen og måk snø sjøl! Så får han kjenne om det lar seg gjøre, kombinert med en vond rygg/bekken/nedpress etc...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå