Gå til innhold

glad,redd og engstelig

rastløs

Anbefalte innlegg

Hei jenter,

Trenger å lufte litt tanker og følelser her nå. Jeg hadde MA i september som endte med utskrapning 15 september. Jeg har tidligere hatt 5 ukers syklus, så jeg testet etter 5 uker fra 15 sept. Testen var negativ. Forrige helg hadde jeg en liten blødning,eller mer farget utflod og tenkte at det sikkert var mensen som prøver å komme i gang. Men den sise uken har jeg hatt skikkelig mensmurring i korsryggen, nesten som om det kiler når det står på.

Så nå fant jeg frem en test til og det er kommet fram et kryss!!!! Kjente at jeg ble både glad og engstelig på samme tid. Er urolig for den lille blødningen jeg hadde for en uke siden og det er ikke lett å holde engstelsen på avstand.

Fortsetter under...

Hei rastløs

Nei, det er ikke lett å holde engstelsen på avstand...

Gratulerer!!

Det er skremmende å prøve igjen, men det er ingen annen utvei. Vi kan ikke gi opp! Jeg er livredd selv, jeg...

Disse sidene er gode å ha, her finner du noen som forstår deg.

Ønsker deg lykke til!!

Klem fra

Hei JordbærMathilde!

Takk for svar!! Nei, det er ikke så greit å takle alle følelsene som melder seg etter at man har mistet. Har en del murringer i korsryggen og har angst hver gang jeg skal på do. Er livredd for at det skal være noe farge på papiret ( det var det det begynte med sist da jeg mistet). Ellers er puppene veldig ømme og såre. Skal til legen min på tirsdag. Vet du hvor tidlig man kan få ul når man ha mistet før og er skikkelig bekymret???

Klem fra rastløs

Hei rastløs

Min erfaring er dessverre at det må endel til for å få tidlig ul.

Jeg har hatt en graviditet utenfor livmor og fjernet en eggleder. Er derfor veldig redd for den jeg har igjen fordi det er større fare for at det skal skje igjen dersom det har skjedd en gang. Skulle derfor få tidlig ul, fikk i uke 12!!! Det er jo altfor sent for å se om det ligger på rett plass. Så alvorlig tok de den redselen, liksom!

Men jeg ser jo her inne på sidene at det er stor forskjell på legene. Noen får hjelp etter en abort, andre får lite etter flere.

Du kommer helt sikker til å være bekymret en stund fremover, men det må på en måte bare gå sin gang... En ul i uke 8 som viser et hjerte som banker er ingen garanti, dessverre...

Vil ikke skremme deg nå, bare gi deg rådet å ta tiden til hjelp... Lett å si...

Håper det går bra med deg :o)

klem,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...