Anonym bruker Skrevet 3. november 2006 #1 Skrevet 3. november 2006 Til samme tidspunkt hver morgen (natt) beynner vår datter på en måned å press og stønne. Dette skjer ca kl 5 og det pågår til vi står opp ca halv åtte. Hun gråter ikke, og sover under mye av det. Hva kan det være?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2006 #3 Skrevet 3. november 2006 ja - prøver å bæsje eller at hun har mageknip. Prøv å få henne til å rape
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 3. november 2006 #4 Skrevet 3. november 2006 Lukas sover veldig godt til første nattamming i 2-3 tia. Så våkner han etter 2 timer og vil ha mer pupp (tror jeg da), men han begynner også ligge å presse da i 5 tia! Står opp i 8-9 tia!
-MtG- Skrevet 3. november 2006 #5 Skrevet 3. november 2006 Her er det også pressing og grining i flere timer hver morgen. Det er magen som er problemet. Han sover mens han presser og griner litt også kommer det noen skikkelige smellpromper:)
2 søte Skrevet 3. november 2006 #6 Skrevet 3. november 2006 min og holdt på med det, men jeg kokte vann og gav henne noen skjeer av det, så rapte hun eller bæsja, så gav det seg. gi henne kokt vann etter du har gitt henne mat før hun sovner til natten.. kan hende d hjelper, d hjalp hos meg ialle fall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå