Gå til innhold

Våkner hundre ganger hver natt... enda?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er snuppa 2,5 mnd. Hun våkner fortsatt kanskje 8 ganger hver natt. Hun vil ha pupp kanskje 6 av disse gangene. Er det noe jeg kan gjøre for å få henne til å våkne LITT sjeldnere? Ca en av gangene våkner hun til skikkelig og vil opp. Da er hun gjerne våken i en time eller to. Hvis vi prøver å legge oss igjen da, blir det bare skrik og gnål.

Har god melk, hun legger på seg som bare fy (mye mer enn det som er "standard"), så sulten er hun ikke. Har hatt kolikk, men det driver og går seg til litt nå. På dagen kan hun gjerne sove i 4 timer i strekk hvis jeg lar henne. Dette er utrolig snodig!

Hun sover i samme seng som oss. VIl ikke sove i egen seng ennå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det ofte tar tid før de skjønner poenget med natta. Jeg ammet og våknet nok like ofte som det du beskriver lenge, men det var ikke så lenge hun var våken på natta... Egentlig tror jeg du gjør det beste for henne allerede, klarer du å bare vente og la det gå over av seg selv? For det GJØR det, altså! Jeg regner med dere har minimalt med lys og lyd og aktivitet om natta...

Skrevet

Det var forresten ekstremt sjelden vi sto opp. Trengtes det bleieskift hjalp vi hverandre med det på soverommet. Varm klut og minimalt med lys. Og ofte amming mens pappa tok på igjen bleie og pysj... Men selv om vi ikke trengte å stå opp betyr jo ikke det noe for dere... Unger er jo så forskjellige, kommer bare med min måte å gjøre det på i tilfelle det kan gi dere noe.

Skrevet

Du trenger nok å snu døgnet etter hvert, og sove når hun sover! Men iallefall, venner av oss hadde en som din og han ble så mye bedre etter 3mnd rel til terminen. Så to uker til!!! (Krysser fingre!)

Skrevet

expat: Jeg legger meg allerede klokka 7 som hun gjør. Heh.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...