*1D* Skrevet 3. november 2006 #76 Skrevet 3. november 2006 Jeg vil bare svare Zummi på hvilken sang han har lånt den en setning fra... Vet ikke om noen svarer lenger ned på tråden da, siden jeg ikke har lest hele enda... "Vi tenner våre lykter" heter sangen, og det er faktisk litt morsomt at denne blir trukket frem.... Det er faktisk "sangen" til Bispehaugen skolekorps;) hihi... Vi tenner våre lykter Sneen daler lett og fin og strøk blidt mot ruten min i morges da jeg drømte på min pute. Vi tok skjerf og votter på, hastet veldig med å gå snart var det tusen barnespor der ute. ref.. Og vi tenner våre lykter når det mørkner, og når alle lyder pakkes inn i vatt. Ja, vi tenner våre lykter når det mørkner. Kanskje lyser de til kvelden si'r: "Go' natt!" Først så trakk vi kjelken opp på en diger bakketopp så suste vi avsted langt utpå jordet. Og så bar det opp igjen, snart var vi på topp igjen. Så lo vi mens vi akte, små og store. ref.. Vi har bygget oss et slott som vi syns ble stort og flott med prinser og med snedronning så vakker. Vinterdagen tar farvel, vi må hjem nå er det kveld. Vi ser på himlen at det lir og lakker. ref.. Jeg vil forøvri si at det er en vakker vintersang jeg da;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå