Zummi Skrevet 3. november 2006 #51 Skrevet 3. november 2006 Her er det liten endring, såpass liten fremgang at det nå er fryktelig sannsynlig med keisersnitt. Fordelen er at da har vi antakeligvis baby innen klokka 21 Forresten, hastekeisersnitt trenger ikke å bety så veldig haste... dette var på en måte forventet og vil nokforegå i veldig ordnede former
Gullemor Skrevet 3. november 2006 #52 Skrevet 3. november 2006 Oioioi!!! <--------- Flere utropstegn!!!?!! ) Her er det action i dag! Vil bare si "lykke til" til Vimsefamilien! ;o) Klem fra
Hanne og jentungen Skrevet 3. november 2006 #53 Skrevet 3. november 2006 Oi. Innen ni. Det er om 5 minutter det. *spent*
*1D* Skrevet 3. november 2006 #54 Skrevet 3. november 2006 Heisann jenter!' Da er jeg litt sterkere tilbake igjen;) I dag var vi hos legen (11.30) og der fikk jeg bekreftet at dette bare er et virus (snakket jo med legen om henne forrige sv.t)............ Men han nevnte at hoste kan være kikkhoste................og at det har blomstret opp igjen og dermed skal man følge med på at barnet kan ha dette! Dette fordi når man har fått vaksine så får man jo en lettere reaksjon, men skal det behandles så må det skje før det har gått 3 uker (det skulle vi vist for 1 uke siden strengt tatt...men han trodde ikke at det var det da..heldigvis!) Så nå skal hun få hostestillendemedisin om kvelden så hun bedre restituerer seg om natta;) også skal vi følge med om snorkingen hennes avtar når hun er frisk, hvis ikke skal hun følges opp i forhold at hun kan ha falske mandler (den vanligste grunnen til at barn snorker!). Også fikk vi handlet litt på Claes Olson...........trenger litt til min *dette skal være klart til jul og fødsel lista*. Også var vi på kafè og spiste kake og drakk brus;) Dro hjem og sov 2 timer på sofa`n før vi startet på fredags tacoen og nå skal hun legge seg, mens jeg sitter her å venter på mannen min som er forsinket fra offshore......... Bare 4 timer igjen håper vi;) Okei, jeg holder på å leser heeeeeeeeeele tråden og alle innlegg så jeg kommenterer på neste innlegget altså!!
selfangerkjerringa Skrevet 3. november 2006 #55 Skrevet 3. november 2006 Endelig har jeg mulighet til å gå på nett igjen... lillejenta stortrivdes med besteforeldre og tante på teater, og mamma og pappa stortrivdes med en rolig middag sammen Sponge: tror kanskje du skal forsette med dette prosjektet jeg - avspasere på fredager når svampemannen er hjemme supert! 1D: høres ikke helt greit ut med jenta di... men uansett fint å få vite hva det er som feiler henne Er litt fan av sånt jeg nemlig - vet man først hva det er så vet man gjerne også hva man skal gjøre! Hanne: lurt å la deg slippe å reise til Lillehammer, tror ikke det du virkelig trenger midt oppi master-leveringa er ei helg med svigermor fra det stedet der solen sjelden eller aldri skinner... Vims og Zummi: SPENT!!!! kan vi gratulere snart?!?!?!
Hanne og jentungen Skrevet 3. november 2006 #56 Skrevet 3. november 2006 Ka-ping: det var heldigvis heller aldri snakk om at jeg skulle være med. Takk og lov:) 1D: greit å vite hva som feiler henne. Som ka-ping sa; da vet du iallefall hva du kan gjøre med det. Vims og vimsemannen: nå tar spenningen snart livet av oss her:) Hehe. Men, mer seriøst; viss jentungen har kommet håper jeg dere får kost dere masse med henne de første timene. Til tross for maset og spenningen, så klarer vi å vente, hehe:)
*1D* Skrevet 3. november 2006 #57 Skrevet 3. november 2006 Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeisann her fyker prinsipper om rettskriving rett ut døra med engang noen har 3-4 cm åpning! Jeg håper alt står bra til med vims, zummi og bompi;) Jeg takker for velidg god og informativ informasjon fra den kanten, og syns Zummi tok riktig avgjørelse når han lot være å fortelle oss absolutt alt enda;) Jeg begynner å bli spent på min egen fødsel jeg........... Også over til noe helt annet: Jeg vil ha snop igjen jeg;) Tror jeg rusler på 7/11 for å handle litt å feire Bompis ankomst til verden;)
selfangerkjerringa Skrevet 3. november 2006 #58 Skrevet 3. november 2006 Hanne: du skrev lenger opp her at du snart er innenfor de fem-ukene man kan forvente fødsel... jeg husker ærlig talt ikke hvilken siden av terminen det er to eller tre uker?!?
Gullemor Skrevet 3. november 2006 #60 Skrevet 3. november 2006 Dette har jeg skjønt utfra begrepene "høygravid" og "fødeklar", i alle fall: Høygravid er man når det er 40 dager igjen til termin, for da er man ca i uke 35, hvor magen er på sitt høyeste... Fødeklar er man tre uker før termin, da barnet ikke lenger regnes som prematurt om det skulle komme nå... ) Og man kan gå hele to uker over termindato, før man regnes som "overtidig"... Ser jo at folk sier at de er på overtid med det samme termindatoen er passert, men dette blir vel da "feil"? Eller, har jeg misforstått??? (<--- maaange spørsmålstegn... Er jo lov i dag, har jeg skjønt!) Pga alternative rettskrivningsregler i dag, drister jeg meg til følgende: Koz&klemz til alle sammen! ;o)
Hanne og jentungen Skrevet 3. november 2006 #61 Skrevet 3. november 2006 Gullemor: det er slik jeg har forstått det ja. Jeg er altså høygravid, men enda ikke fødeklar:/
Gullemor Skrevet 3. november 2006 #62 Skrevet 3. november 2006 Må bare si at Gullefar og jeg lo så vi gråt da vi leste Kristi Himmelfarts-tråden Zummi startet i går! Supermoro! )
*1D* Skrevet 3. november 2006 #63 Skrevet 3. november 2006 Koz og klez fra trondheim også Fikk faktisk mail fra mannen min her forrige dagen og han avsluttet med akkurat den kommentaren, så jeg lo godt nå Okei, så skal jeg virkelig komme meg ut døra......hva skal jeg handle da???
Hanne og jentungen Skrevet 3. november 2006 #64 Skrevet 3. november 2006 Lo godt jeg også Hanne-mannen er bortreist, men han hadde ledd godt han også
Gullemor Skrevet 3. november 2006 #65 Skrevet 3. november 2006 Kjøp med Stratos til meg, a!! Og Pepsi Max... Pliiiiiiiiiiz, lissom! ;o)
selfangerkjerringa Skrevet 3. november 2006 #67 Skrevet 3. november 2006 har pepsi max. og appelsinsjokolade. men jeg blir lett kvalm av sjokolade. så her sitter jeg da - snopesjuk som f, masse snop i hus, men ingenting som EGENTLIG frister...
Hanne og jentungen Skrevet 3. november 2006 #68 Skrevet 3. november 2006 Jeg har fått vite hvem som skal sensurere oppgaven min. Hun eksterne kjenner jeg lite til, men hun som er intern sensor er supertrivelig og snill:)) Jeg slapp unna instituttets superbitch:) *takker alle guder som eksisterer*
Gullemor Skrevet 3. november 2006 #69 Skrevet 3. november 2006 *hopper i seng* Gjeeesp!!!!!!!!!! <----- Hihi! Tar'n jo heeelt ut, jeg! ;o) Ønsker alle søte damene en god kveld og en god natt. Stor kos fra
selfangerkjerringa Skrevet 3. november 2006 #70 Skrevet 3. november 2006 Du er vill og gal, gullemor... hehehe Blir nok senga på meg også ganske snart... selv om jeg har mest lyst til å sitte oppe i hele natt for å få med meg hvordan det har gått med Vims, Zummi og Bompi! Men har ikke nubbesjans, har vært sekunder unna sovning over tastatur med bokstav-avtrykk i panna flere ganger nå... nattinatt jenter Hanne: du får oppdatere meg om du får lest nyhetene før meg klem!
DiddiDaddi Skrevet 3. november 2006 Forfatter #71 Skrevet 3. november 2006 Godkveld jenter, og god natt til de som hopper i seng ) Lenge siden siste oppdatering fra Vims + mann...har de fått baby tro?! Samboeren har akkurat dratt på jobb, kjedelig her...og begynner å bli veldig trøtt! Senkveld, Bim og After Eight (nam nam) holder meg våken litt til )
Hanne og jentungen Skrevet 3. november 2006 #73 Skrevet 3. november 2006 Ka-ping: jeg er nok like klar for senga som deg. På grunn av de gode nyhetene om sensorene mine tror jeg faktisk jeg skal klare å få sove uten eksamensmareritt også
selfangerkjerringa Skrevet 3. november 2006 #74 Skrevet 3. november 2006 god natt, sove godt, drøm søtt; hannemor, gullemor, stinemor og alle andre "nestenmødrene" her inne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå