Gå til innhold

Go' morn alle sammen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag skal nu æ og frøkna røm tel føreldran mine... sambo e på tur på jobb nu og kommer ikke telbake før i morra...

Æ e kvalm og set å ser på frokostn min.... venta på at det e gådd ca en halv time sånn at æ kan drekk mælk... håpa det hold å vent en halv time... hørt det en eller anna plass hær inne... e såååååå lei a å vær svimmel og ekkel.... Håpa disse jerntablettan funka i rekord fart... sånn at æ snart kan sprett rundt å gjør akkurat det æ har løst tel :D

Glæda mæ tel vi e kommet oss a gåre... bi godt med litt avveksling førr både mæ og frøkna... Brorn min bor hos føreldran mine og han har ongan sine kvær fredag og anna kvær hælg... så i dag har han guttan... så da får ho snupi nån å lek med... det bi nok kjæmpe bra det a :D

Håpa dåkk får en fin dag...

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen :-D

Hyggelig med en liten utflukt da, det er alltid gøy å gjøre litt andre ting =)

Så skal du se at tablettene funker fort, og snart spretter du rundt som før ;-)

I dag skal jeg ordne en masse ting- ta noen telefoner, bestille jm time, på apoteket en tur og bare sånne kjedelige ting!!!

Heldigvis vasket jeg i går da- så det er rent og pent rundt meg ;-)

Ha en fortreffelig dag alle sammen!!!!

Skrevet

God morgen!!!!

Nå har jeg fortjent en BIM pause synes jeg, har vaska og støvsuga hele huset nå. Har igjen å vaske badet og skifte på senga da, men det tar jeg senere i dag...

I dag skal jeg ut å kjøpe litt julegaver og lunche med noen veninner...

Typen kommer hjem idag og... Gleder meg vilt!!!

Blir mer og mere stusselig å ikke ha han her, dess nærmere jeg kommer innleggelsesdatoen. :(

Ha en fin dag alle sammen!!!

Skrevet

Jøss! er helt imponert jeg! har fått karra meg på sofaen og spist frokost og riskrem :)

skal vaske jeg og.... når jeg kommer meg opp :)

Skrevet

Riskrem til frokost?????

Du er gal...... :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...