Snupidupi Skrevet 3. november 2006 #1 Skrevet 3. november 2006 I dag skal nu æ og frøkna røm tel føreldran mine... sambo e på tur på jobb nu og kommer ikke telbake før i morra... Æ e kvalm og set å ser på frokostn min.... venta på at det e gådd ca en halv time sånn at æ kan drekk mælk... håpa det hold å vent en halv time... hørt det en eller anna plass hær inne... e såååååå lei a å vær svimmel og ekkel.... Håpa disse jerntablettan funka i rekord fart... sånn at æ snart kan sprett rundt å gjør akkurat det æ har løst tel Glæda mæ tel vi e kommet oss a gåre... bi godt med litt avveksling førr både mæ og frøkna... Brorn min bor hos føreldran mine og han har ongan sine kvær fredag og anna kvær hælg... så i dag har han guttan... så da får ho snupi nån å lek med... det bi nok kjæmpe bra det a Håpa dåkk får en fin dag... Klem
t-79 og Jakob+ spire:) Skrevet 3. november 2006 #2 Skrevet 3. november 2006 God morgen :-D Hyggelig med en liten utflukt da, det er alltid gøy å gjøre litt andre ting =) Så skal du se at tablettene funker fort, og snart spretter du rundt som før ;-) I dag skal jeg ordne en masse ting- ta noen telefoner, bestille jm time, på apoteket en tur og bare sånne kjedelige ting!!! Heldigvis vasket jeg i går da- så det er rent og pent rundt meg ;-) Ha en fortreffelig dag alle sammen!!!!
MM med spire Skrevet 3. november 2006 #3 Skrevet 3. november 2006 God morgen!!!! Nå har jeg fortjent en BIM pause synes jeg, har vaska og støvsuga hele huset nå. Har igjen å vaske badet og skifte på senga da, men det tar jeg senere i dag... I dag skal jeg ut å kjøpe litt julegaver og lunche med noen veninner... Typen kommer hjem idag og... Gleder meg vilt!!! Blir mer og mere stusselig å ikke ha han her, dess nærmere jeg kommer innleggelsesdatoen. Ha en fin dag alle sammen!!!
åsså jeg da :=) Skrevet 3. november 2006 #4 Skrevet 3. november 2006 Jøss! er helt imponert jeg! har fått karra meg på sofaen og spist frokost og riskrem skal vaske jeg og.... når jeg kommer meg opp
MM med spire Skrevet 3. november 2006 #5 Skrevet 3. november 2006 Riskrem til frokost????? Du er gal......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå