♥ McQueen♥ Skrevet 3. november 2006 #1 Skrevet 3. november 2006 Er 5+5 på vei og de få symptomene jeg hadde begynner å dabbe av.. Er dette normalt?? Har ikke hatt så mange tegn på graviditeten. Kun ømme bryst og lett stikking i magen. Og kjempe trøtt. De to første er det litt mindre av men gjett om jeg er trøtt... Tror dere alt er som det skal?? Litt bekymret...
Gjest Skrevet 3. november 2006 #2 Skrevet 3. november 2006 God morgen Ja, d tror jeg Jeg hadde også noen dager der kvalmen liksom slapp taket, men den kom tilbake for fullt, så d var ingenting å bekymre seg for Tretthet er jo et symptom d også. Tror ikke du trenger bekymre deg...
Krokodillemor Skrevet 3. november 2006 #3 Skrevet 3. november 2006 Hos meg har symptomene kommet og gått siden jeg var 3+4 eller noe sånt. Noen dager merker jeg ikke noe som helst mens andre dager er jeg kvalm, har ømme bryster, er oppblåst osv...Jeg er i uke 8 nå og det ser ut til at alt er bra så langt.
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 3. november 2006 #4 Skrevet 3. november 2006 Hei du:) Tror nok du bare kan slappe av. Det er vanlig at symptomene ikke melder seg like mye hver dag... Mange går jo gjennom 1. tri uten noen plager i det hele tatt uten at noe er galt:) Tror du bare bør slappe av å nyte graviditeten din:) Det går nok bra:)
9nah Skrevet 3. november 2006 #5 Skrevet 3. november 2006 jeg er også sikker på at det er normalt utifra det jeg har lest. selv er jeg 6+2 idag og eneste symptomer jeg har er såre brystvorter. alt jeg hadde ellers av symptomer har avtatt (stikking og strekk i magen, voksesmerter i bena og tannspenn). er likevel rolig jeg. sies at symptomer kommer og går, og noen har jo omtrent ikke annet en stor mage etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå