Anonym bruker Skrevet 3. november 2006 #1 Skrevet 3. november 2006 samboern min fikk nettopp en tlf fra en kompis.. dama hans er inne på føden nå, og har veer!! problemet er bare at ingen har visst om at hu er gravid før nå i natt!! hu sier sjøl at hu ikke visste noe sjøl, men det tror jeg ikke noe på! dette blir nemlig barn nr 3! de har 2 jenter fra før, på 3, og 1 år (snart) her går det visst unna!!! hehe synes dette er litt rart.. far er hjemme med de 2 jentene, og mor er på sykehuset og føder, alene... man merker vel om man har mensen eller ikke i 9 mnd?? og man merker jo bevegelsene i magen? at hu blir større i mageomkrets, merker ingen, for hu er IKKE liten fra før! (sier ikke dette for å være slem, men det er fakta..) sist gang kunne vi ikke se på henne at hu var høygravid, og tydeligvis ikke denne gangen heller... kjenner jeg blir litt misunnelig!! det er JEG som skulle vært der inne nå, og trykket ut en baby!! jeg har venta sååå lenge, og hu bare "får" en baby!! er det jeg som er rar og hormonell nå, eller...?? ååå!!! hu har nok bare lurt typen sin, igjen, tenker jeg!! stakkars kompisen til typen min! håper ingen klarer å irritere seg over hva jeg har skrevet.. måtte bare lufte det nå, før det ble for fullt i topplokket!! jeg vil føde nåååååå!!!! huff, klage, klage.. får vel komme meg i seng..
selfangerkjerringa Skrevet 3. november 2006 #2 Skrevet 3. november 2006 jøss, dette var litt av en historie... jeg har jo hørt om at dette skjer, men syns det er litt vanskelig å fatte likevel...
Love2bemom Skrevet 3. november 2006 #3 Skrevet 3. november 2006 Sikkert noen som "lurer"mennene... Andre "fortrenger"det... Og flere leger sier at det faktisk ER MULIG, sånn en av en million liksom...ingen symptomer ol...
selfangerkjerringa Skrevet 3. november 2006 #4 Skrevet 3. november 2006 rent teoretisk, så går det jo an... er ikke sikkert hun har lurt typen! Man MÅ ikke være kvalm i 10 uker som jeg var... mange slipper unna kvalme, og en del av de andre symptomene er jo lette å avskrive som noe annet. Trøtthet? hun har to unger fra før, sier seg selv at man blir litt sliten... rare bevegfelser i magen? kan jo være luft... osv. Men snodig er det ja!
Candy girrrl Skrevet 3. november 2006 #5 Skrevet 3. november 2006 Hun må defentlig ha lurt mannen sin.. Her sitter vi andre på bim og tror vi merker når egget fester seg ) Så har hun ikke oppdaget at hun er gravid, må hun være rimelig tett i nøtta, sorry.
selfangerkjerringa Skrevet 3. november 2006 #6 Skrevet 3. november 2006 takk for den, titsi... begge gangene jeg har blitt gravid er det MANNEN MIN som har skjønt det først, ikke jeg. Jeg har omtrent ikke fått ømme bryster. Kvalmen har jeg trodd var fordi jeg har litt matintoleranser og ikke vært flink nok. Mensen har vært uregelmessig i utgangspunktet. Nå har jeg merka det etterhvert selvsagt, fordi jeg får VELDIG fort stor mage pga måten jeg bærer ungene på osv, men jeg kan faktisk skjønne på en måte at det går an å fortrenge symptomer. Og hvis man ikke har mye symptomer i utangspunktet, så...
Candy girrrl Skrevet 3. november 2006 #7 Skrevet 3. november 2006 Nå var det med eggfesting ironi.. Jeg mener at hun ikke merker symtomer på slutten jeg da. Er på slutten selv nå. Og det jeg mener.. er at de som ikke merker disse tingene, må være tett i nøtta. Var selv symtomfri ganske lenge, så tror du misforstod.
selfangerkjerringa Skrevet 3. november 2006 #8 Skrevet 3. november 2006 hehe okei Men jeg mener det fremdeles - hvis man overhodet ikke har tenkt å være gravid, og som i dette tilfellet er ganske stor i tillegg, så ER det faktisk medisinsk mulig! Det er mange leger som har bekreftet dette. Men det er sjølsagt ganske underlig å fatte likevel... jeg kunne nok neppe gått så langt som over uke 30 uten å merke noe nei
mor til 4 i mars Skrevet 3. november 2006 #9 Skrevet 3. november 2006 men siden hu har ett barn på 1 år så har hu sikkert ikke fått mensen etter fødselen og da kan det helt sikkert gå ann og ikke merke symptomer har ei vennine selv som er ganske stor og hu merket ingenting før hu var 25 uker på vei og hu fekk barnet i veke 34 .
Gjest Skrevet 3. november 2006 #10 Skrevet 3. november 2006 Jeg har lest utallige historier om damer som har vært gravide og skal føde uten å vite at de har vært gravide. Så det går ann. Men om ho har vist det eller ikke..... det er en annen ting;) Men det går virkelig ann. Venninna til mamma satt seg på do og måtte føde. Ho hadde ikke peiling på at ho var gravid engang. Ingen symptomer eller rørelse. Hvis det var noe rørelse, så trodde ho det var luft i magen. Mensen hadde ho gjennom det hele. Helt ufattelig, men sant;)
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 3. november 2006 #11 Skrevet 3. november 2006 Føler nå virkelig med HI jeg som er så klar til å få baby selv også kommer denne dama og "sniker" voldsomt i køa! mye som er urtolig gitt ja..
Jippi! Maibaby! Skrevet 3. november 2006 #12 Skrevet 3. november 2006 Jeg har også en vennine som "bare plutselig fødte" uten å vite at hun var gravid. Og jeg må innrømme at jeg tviler sterkt på historien hennes.... Så jeg kan absolutt skjønne at du tviler... Jeg har hatt et så og si helt "symptomfritt" svangerskap, uten kvalme, mensen har kommet som normalt osv. (bortsett fra magen har jeg kun merket litt halsbrann, men det får jeg av og til når jeg stresser selv om jeg ikke er gravidd:o)), men jeg tror ikke jeg kunne oversett endringen i kroppsfasong, etterhvert spark og dunk inne i magen og alt annet osm i hvertfall dukker opp mot slutten... Håper du også føder snart ihvertfall. Det er deg vel forunt når folk i omganskretsen kommer å hopper sånn i køen!
Lille Sprell og meg Skrevet 3. november 2006 #13 Skrevet 3. november 2006 Utrolig, spør du meg.. Tenk å gå gjennom et svangerskap uten å føle noe nedpress, ingen bekkenløsning, ingen kvalme, ingen sure oppstøt eller spesiell vektøkning.. lukcy girl!!!! hihi..eller se det fra den andre siden; kanskje er hun stor og ubevegelig til vanlig, plages med luft i magen og sure oppstøt hver dag når hun ikke er gravid..! Det kan nok hende vi har det godt likevel jenter:) Ha en fin dag, alle!
Maisie Skrevet 3. november 2006 #14 Skrevet 3. november 2006 Det høres helt utrolig at hun har gått gravid i 9 måneder uten å merke noenting! Hun har nok kanskje ikke fått tilbake mensen enda, siden yngste var knapt året, og ammer kanskje også? Og hvis magen i tillegg ikke vistes noe særlig, og hun er sliten av to små barn. Det går sikkert an, men høres jo helt utrolig ut. Tenk deg for et sjokk da, å plutselig få beskjed om at du skal føde! Godt hun har vært igjennom dette før da, hadde vel vært verre hvis det var førstemann.
Gjest Skrevet 3. november 2006 #15 Skrevet 3. november 2006 Det er helt utrolig at man ikke merker noe til en graviditet. I de tilfellene det skjer tror jeg det har med fortrengning å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå