Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når har deres babyer sin siste lur? Er de våken i mange timer før de tar natt?

Min er bare våken i ca. 2-3 timer før han tar natt. Men han våkner jo en gang i timen og klarer ikke å sovne av seg selv. Vi har faste rutiner når det gjelder mat og søvn, men kansje jeg må endre på de?

Han tar natt i 1900 tiden og sover i ca. 12 timer, men han våkner alltid 4-6 ganger i løpet av natten. Er egentlig ikke våken, griner med øynene igjen. Og mor kommer løpende og bysser på han.

Hvor mange ganger sover deres på dagtid? Vi har 3 lurere. Kansje det holder med 2?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Henger meg på den jeg... Har samma problemet...

Skrevet

Vi har to elle r3 lurer men de er korte :) hun våkner halv 9 om morningen å får flaske, så en halvtime etterd et ca sover hun sin første lur, den varer rundt en time. så våkner hun å får grøt, er våken i en times tid etter det og så sover hun i en time til. Neste lur da er i 5 tiden (hun legger seg klokken 8) den luren varer ikke mer en 30 minutter.. Hun sover hele natten gjennom uten å våkne:)

Skrevet

Min 7 mnd gamle gutt sovner foreløpig litt for sent om kvelden, 21-22, men da sover han til 10 om morgenen, vekker meg ikke om natten for mat. Han sover en lengre lur på 2 timer på dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...